Tα πλεονεκτήματα που έχει η αγορά ενός Dacia είναι σαφή, αφού όλα τα Dacia έχουν εδώ και χρόνια σχεδόν το ίδιο επίπεδο ποιότητας με τα Renault, και μάλιστα με πολύ χαμηλότερες τιμές! Επίσης, πίσω από κάθε Dacia υπάρχει η εγγύηση για το after sales service μιας εισαγωγικής εταιρείας με τεράστια πείρα και συνέπεια, όπως είναι ο Όμιλος Θεοχαράκη.
Τέλος, όποιος επιλέξει Dacia βγαίνει κερδισμένος, αφού τόσο το Duster όσο και το νέο Sandero είναι τεχνικά άρτια, πανέμορφα και ιδανικά για τις κακουχίες των ελληνικών δρόμων και βουνών!
Στην περίπτωση του νέου Sandero, στην τρίτη του πλέον γενιά, έχουμε και ένα επιπλέον κίνητρο, τη δυνατότητα χρήσης μαζί με τη βενζίνη και του LPG! Αυτό το καθιστά σούπερ οικονομικό και σε συνδυασμό με την προσιτή τιμή του (μόλις από 13.820 ευρώ!) μια εξαιρετική λύση. Αλλά μιας και θίξαμε την κατανάλωση, ας πούμε και για την εντυπωσιακή αυτονομία που μπορεί να φτάνει τα 1.150 χιλιόμετρα! Αυτό επιτυγχάνεται με την ύπαρξη ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων και παράλληλα δεξαμενής υγραερίου 40 κιλών, που βρίσκεται στον χώρο της ρεζέρβας. Αν παραμείνουμε για λίγο στους αριθμούς, οι επιδόσεις είναι πολύ ικανοποιητικές, με επιτάχυνση 11΄΄ για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα πάνω από 183 χλμ./ώρα.
Στο τεχνικό πεδίο, ξεκινάμε τις βελτιώσεις από την πλατφόρμα ενισχυμένης ακαμψίας CMF-B του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi και τον νέο άξονα με ανασχεδιασμένους βραχίονες ανάρτησης. Εν αναμονή της περιβόητης ανόδου των ηλεκτροκίνητων μοντέλων, οι κατασκευαστές που δεν πετούν στα σύννεφα εστιάζουν προς το παρόν σε οικονομικούς βενζινοκινητήρες μικρού κυβισμού. Ο δοκιμασμένος 1.000άρης TCe της Renault, συνδυάζεται επιτυχώς με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, που κάνει τα μακρινά ταξίδια πολύ ήσυχα και ασφαλή, λόγω και της ισχύος των 100 ίππων.
Στην εξωτερική εμφάνιση έχουμε πιο μοντέρνους προβολείς LED, με ενσωματωμένα φώτα ημέρας σε σχήμα “Y”, έντονες γραμμώσεις στο καπό και ανασχεδιασμένη μάσκας και προφυλακτήρα, που δίνουν μια όμορφη συνολική εικόνα. Στο εσωτερικό, νέα είναι η κεντρική οθόνη αφής 8,΄΄ για το σύστημα πολυμέσων (με ασύρματη σύνδεση συσκευών Apple και Android), που υπάρχει στην έκδοση Style, με ελάχιστη επιβάρυνση. Συνολικά οι εσωτερικοί χώροι είναι πολύ ικανοποιητικοί, όπως και το πορτμπαγκάζ των 328 λίτρων. Η δε οδική του συμπεριφορά άριστη, χωρίς να επιτρέπει κανενός είδους… γκρίνια! Είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει απόλυτα κάθε ευρώ που θα διαθέσει ο αγοραστής, ο οποίος θα καλύπτει κάθε ανάγκη του, εντός και εκτός πόλης!