Σύμφωνα με… διαρροές, το νέο S-Cross διαφέρει ριζικά από τον προκάτοχό του, με ένα σχεδιαστικό μοτίβο με περισσότερες γωνίες. Στο μπροστινό μέρος, οι προβολείς LED είναι εμπνευσμένοι από το XL6, ενώ η μάσκα έχει μεγαλώσει, φτάνοντας χαμηλότερα στον προφυλακτήρα.
Στο πίσω άκρο ο προφυλακτήρας συνδυάζει το μαύρο πλαστικό με ένα μεταλλικό σε αποχώρηση κομμάτι στο κάτω μέρος. Τα φωτιστικά σώματα φαίνεται μεγάλα και εκτίνονται και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ οι καμάρες των τροχών είναι καλυμμένες από μαύρα πλαστικά.
Η… φημολογία αναφέρει ότι το S-Cross θα εξοπλιστεί με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Αυτός θα συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ιαπωνική εταιρία θα προσφέρει επίσης και το σύστημα τετρακίνησης AllGrip. Πιθανότατα στη γκάμα να υπάρχει και ο 1.400άρης turbo κινητήρας Boosterjet σε ισχύ 129 ίππων και 235 Nm ροπής.
Όλα αυτά θα τα μάθουμε σίγουρα σε λίγες3 ώρες! Η επίσημη πρεμιέρα του S-Cross έχει προγραμματιστεί για τις 25 Νοεμβρίου, με την αναμενόμενη κυκλοφορία στην Ευρώπη να έρχεται λίγο μετά την ημερομηνία αυτή. Ευχόμαστε καλοτάξιδο!