Η εφαρμογή αναπαραγωγής βίντεο «YouTube» θα προστεθεί σε όλα τα αυτοκίνητα Volvo με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, ως επόμενο βήμα στη συνεργασία μεταξύ της Volvo Cars και της Google.
Το YouTube θα είναι η πρώτη πλατφόρμα βίντεο που θα διατεθεί για download στα μοντέλα Volvo μέσω του Google Play. Πρόκειται για την αφετηρία της ενεργοποίησης του video streaming στα αυτοκίνητα.
Στη διάρκεια ενός μακρινού ταξιδιού με ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι πιθανό να χρειαστεί στάση για φόρτιση. Χάρη στην δυνατότητα παρακολούθησης βίντεο στο αυτοκίνητο, οι οδηγοί Volvo μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό το διάλειμμα απολαμβάνοντας live streaming, ειδήσεις, εκπομπές ή το πιο πρόσφατο βίντεο του αγαπημένου τους παραγωγού. Σε κάθε περίπτωση, η προσθήκη της υπηρεσίας κάνει την αναμονή στο αυτοκίνητο πιο ευχάριστη, είτε περιμένει κανείς ένα φίλο είτε συνοδεύει τα παιδιά σε κάποια δραστηριότητα.
Φυσικά, η Volvo Cars δεν κάνει τον παραμικρό συμβιβασμό στην ασφάλεια και θα επιτρέπει την παρακολούθηση βίντεο μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι πλήρως σταθμευμένο.
«Η παροχή στους πελάτες μας της δυνατότητας να παρακολουθούν βίντεο ενώ φορτίζουν ή περιμένουν για να πάρουν τα παιδιά τους από το σχολείο αποτελεί τμήμα της υπόσχεσής μας να κάνουμε τις ζωές τους καλύτερες και πιο απολαυστικές», δήλωσε ο Henrik Green, (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Με το YouTube, αλλά και άλλες μεγάλες υπηρεσίες streaming που θα ακολουθήσουν σύντομα, οι πελάτες μας μπορούν να απολαύσουν τα διαλείμματα φόρτισης αντί να τα βλέπουν ως αναγκαίο κακό – και με αυτό τον τρόπο, η χρήση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου γίνεται ακόμη πιο εύκολη.»
Η συνεργασία μεταξύ του Volvo Car Group και της Google ξεκίνησε όταν το Volvo Car Group ανακοίνωσε ότι θα είναι το πρώτο που ενσωματώνει ένα σύστημα infotainment με βάση το Android και ενσωματωμένες υπηρεσίες και εφαρμογές Google.
Εκτός από την αναπαραγωγή βίντεο, η Volvo Cars και η Google ανακοινώνουν σήμερα ότι οι πελάτες σύντομα θα μπορούν να κάνουν λήψη εφαρμογών πλοήγησης όπως η Sygic και η Flitsmeister, εφαρμογών φόρτισης όπως η Chargepoint και η Plugshare και εφαρμογών στάθμευσης όπως η SpotHero και η ParkWhiz όπου είναι διαθέσιμες.
Η εισαγωγή της αναπαραγωγής βίντεο συμπίπτει με την ανακοίνωση της Volvo Cars, σύμφωνα με την οποία στόχος είναι τα αυτοκίνητα Volvo να διασυνδεθούν απρόσκοπτα στο οικοσύστημα των συσκευών που επικοινωνούν με το Google Assistant, κάτι το οποίο ουσιαστικά μεταβάλλει τα Volvo σε έξυπνες συσκευές.
Η διασύνδεση με το Google Assistant και η εισαγωγή του YouTube επιτρέπουν στα αυτοκίνητα Volvo να λειτουργούν ως προέκταση του οικείου περιβάλλοντος των οδηγών.
Συνδυάζοντας ένα infotainment σύστημα που μπορεί να ανταγωνιστεί πολλές παρόμοιες οικιακές συσκευές, αλλά και τον έμφυτο ξεκούραστο χαρακτήρα των εσωτερικών Volvo -προστατευμένα περιβάλλοντα που απομονώνουν τους εξωτερικούς θορύβους και προσφέρουν άνετες θέσεις-, το αυτοκίνητο μπορεί να χρησιμεύσει ως επιπλέον προσωπικός χώρος, απαλλαγμένος από περισπασμούς. Καθώς η προσφορά της Volvo Cars περιλαμβάνει επίσης απεριόριστα δεδομένα, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν YouTube για όσο επιθυμούν.*
«Το αυτοκίνητο είναι ένας ιδανικός χώρος για την απόλαυση βίντεο και ήχου, επομένως δεν θα με εξέπληττε εάν οι άνθρωποι περνούσαν περισσότερο χρόνο στο εσωτερικό των Volvo τους, ακόμη και όταν δεν πηγαίνουν πουθενά», δήλωσε ο Henrik Green.