Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου, 2024

Δοκιμάσαμε: Citroën C4 C-Cross 1.2 PureTech 130

Η εμφάνιση του εντελώς νέου Citroën C4 την περασμένη χρονιά, έφερε πολλές αλλαγές ουσίας στην εμφάνιση και κάτω από το καπό. Πρόκειται για την τρίτη γενιά της C4, που συνδυάζει τις compact διαστάσεις με το crossover look. Me τα 15,6 εκατοστά που απέχει το αμάξωμα από το έδαφος  και με μήκος 4,36 μέτρα, το C4 C-Cross ενδείκνυται και για χρήσεις εκτός δρόμου, αν φυσικά δεν είναι ακραίες. Στο μπροστινό μέρος φαίνεται το σύγχρονο πρόσωπο της Citroen, ενώ στο πίσω ξεχωρίζει το «σβήσιμο» της οροφής. Στο εσωτερικό προσέξαμε την υψηλή ποιότητα των υλικών, ενώ στο ταμπλό υπάρχει μια οθόνη 10΄΄ με πλήρες μενού, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει τη μισή σε μέγεθος διάσταση, αλλά με όλες τια απαραίτητες ενδείξεις. Οι χώροι για τα μικροαντικείμενα είναι πολλοί και υπεραρκετοί, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν πολύ ικανοποιητικό χώρο. Το πορτμπαγκάζ έχει μεγάλο άνοιγμα και διπλό πάτο με συνολικά 380 λίτρα.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η βενζινοκίνητη γκάμα του διαθέτει μόνο κινητήρες τούρμπο, άμεσου ψεκασμού, δηλαδή έναν 3κύλινδρο 1.200άρη κινητήρα τούρμπο σε δύο διαφορετικές εκδοχές. Συνολικά υπάρχει μια πλήρης γκάμα από κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και μια ηλεκτρική με το γνωστό σύστημα 136 ίππων/ 50 kWh μπαταρίας. Ο 1.2 PureTech της δοκιμής μας διαθέτει ήδη ένα  βραβείο International Engine of the Year για το 2015. Στη βασική έκδοση του C4 αποδίδει 110 PS, ενώ εμείς δοκιμάσαμε το δυνατότερο C4 1.2 PureTech 130 PS. H ροπή φτάνει τη μέγιστη τιμή των 23,5 kgm στις 1.750 rpm.

Δύσκολα καταλαβαίνει κανείς ότι ο κινητήρας έχει μόνο τρεις κυλίνδρους, αφού η ηχομόνωση είναι άριστη. Πολύ ευχάριστη και η ανάρτηση, χωρίς περιττές κλήσεις στις κλειστές στροφές. Η συμπεριφορά του στις υψηλές ταχύτητες είναι θαυμάσια, ενώ η κατανάλωση δύσκολα θα ξεφύγει από τα 7 λίτρα/100 χλμ εκτός έδρας, με την αστική να είναι κάπως ψηλότερη. Συνολικά έμεινε μια πολύ θετική εντύπωση, για ένα C4 που δεν έχει σχέση με ό,τι γνωρίζαμε και εξυπηρετεί πολλές σύγχρονες ανάγκες του οδηγού, εντός και εκτός πόλης.

Πολύ πλούσιο το πακέτο εξοπλισμού, ενδεικτικά με ESP με Hill Assist, Active Safety Brake, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (30 έως 80km/h) με λειτουργία αναγνώρισης πεζών/δίκυκλων, Collision Warning Alert (σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης (ενεργό από 30km/h), Post Active Safety Brake αποτροπής πολλαπλών συγκρούσεων, Lane Keep Assist  σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας από 65km/h, Speed Limit Information αναγνώρισης σημάτων ορίου ταχύτητας, 6 αερόσακους , φώτα ημέρας τεχνολογίας LED με αυτόματη λειτουργία προβολέων και πίσω φώτα 3D LED, ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions® και πολλά ακόμα!

Η αρχική έκδοση του C4 PureTech 130 είναι η Feel που ξεκινά από τα  19.650€,  ποσό εξαιρετικά δελεαστικό για το επίπεδο εμφάνισης, άνεσης και ενσωματωμένης τεχνολογίας, καθώς και το μεγάλο πακέτο εξοπλισμού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ