Διαθέσιμο στην ελληνική αγορά είναι το νέας γενιάς υβριδικό Suzuki Vitara Hybrid με το τετρακίνητο σύστημα AllGrip, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο AGS, ένας συνδυασμός που συμβάλλει στη διατήρηση της οδηγικής απόλαυσης, μειώνοντας ταυτόχρονα την κατανάλωση καυσίμου, στα 5,3 λτ./100 χλμ.
Το compact SUV διατηρεί τον αυθεντικό SUV χαρακτήρα του, τον οποίο διαμορφώνει η boxy σιλουέτα, η επιβλητική μάσκα και ο προφυλακτήρας με λεπτομέρειες χρωμίου που υποδηλώνει τον εκδρομικό προσανατολισμό του μοντέλου.
Το Vitara διαθέτει τετρακίνηση AllGrip με 4 επιλογές η οποία δεν εξαρτάται από το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης. Γεγονός που σημαίνει ότι η τετρακίνηση στο Vitara είναι πάντα διαθέσιμη ακόμη αν και η υβριδική μπαταρία είναι εντελώς άδεια.
Ο οδηγός καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε 4 προγάμματα (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων τον ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει κάθε φορά επιλέξει.
Το οπλοστάσιο του μοντέλου περιλαμβάνει και μια πλήρη δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης (Suzuki Safety Support) συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών DSBS, τη Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και αποφυγή παρέκκλισης, αναγνώριση τυφλού σημείου, Adaptive Cruise Control με Stop & Go και κάμερα οπισθοπορείας.
Ραχοκοκαλιά του Suzuki Hybrid είναι ο νέο 1,5 κινητήρας DualJet. Ο νέος κινητήρας 1.5 λίτρων προσφέρει υψηλή οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων, ισχυρές επιδόσεις και άφθονη απόδοση ροπής.
Κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής τοποθετούνται διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου και ο λόγος συμπίεσης αυξάνεται για αποτελεσματικότερη χρήση καυσίμου. Επιπλέον, ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής βελτιστοποιείται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT).
Πέρα από τον 1,5 λτ. Dualjet το σύστημα απαρτίζεται από ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και την μπαταρία ιόντων λιθίου 140V. Ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση (EV) με όπισθεν και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται η πιο ομαλή επιτάχυνση.
Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του κινητήρα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια (φορτίζοντας την μπαταρία). Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση κινητικής ενέργειας η οποία εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη διατήρηση της επαρκούς ισχύος της.
Το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε 6 χρώματα, αλλά και 4 διχρωμίες, βοηθώντας τον οδηγό να προσδώσει στο Vitara τον χαρακτήρα που ταιριάζει με τα θέλω του.
Τιμή εκκίνησης του Suzuki Vitara Strong Hybrid στην ελληνική αγορά είναι 24.000 ευρώ, στην προσθιοκίνητη έκδοση, 2WD. Η τετρακίνητη έκδοση 4WD ξεκινά από τα 26.800 ευρώ.