Ο συνεργάτης μας Άγγελος Πολύδωρος, παρουσιάζει και σχολιάζει όλες τις νέες ταινίες (και επαναλήψεις) που προβάλλονται από σήμερα Πέμπτη (15/9/22) στους κινηματογράφους.
Εγκλήματα του μέλλοντος – Crimes of the future
Είδος: Επιστημονικής φαντασίας, Τρόμου, Δράμα (107΄)
Χώρες: Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα (2021)
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ
Παίζουν: Βίγκο Μόρτενσεν, Λέα Σεϊντού, Κρίστεν Στιούαρτ, Ντον ΜακΚέλαρ, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Σκοτ Σπίντμαν, Βέλκετ Μπουνγκέ, Τάνια Μπίτι, Νάντια Λιτζ, Λίχι Κορνόφσκι, Ντενίζ Καπέτζα, Γιώργος Καραμίχος
Σύνοψη: Καθώς τα ανθρώπινα είδη προσαρμόζονται σε ένα συνθετικό περιβάλλον, το σώμα υποβάλλεται σε νέες μεταμορφώσεις και μεταλλάξεις. Ο Σαούλ ένας διάσημος performer, μαζί με την παρτενέρ του Καπρίς, προβάλλει δημόσια την μεταμόρφωση των οργάνων του σε avant garde παραστάσεις. Η Τιμλίν μια αστυνομική ερευνήτρια, παρακολουθεί εμμονικά τις κινήσεις τους όταν μια μυστηριώδης ομάδα αποκαλύπτεται. Η αποστολή τους, να χρησιμοποιήσουν την φήμη του Σαούλ προς την επόμενη φάση την ανθρώπινης εξέλιξης.
Διανομή: Spentzos Films
Σχόλιο: Μια ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ, που αποτελεί μια κινηματογραφική κατηγορία μόνος του. Ενός auteur που εδώ μας χαρίζει ένα φιλμ «σωματικού τρόμου», όχι για να μας τρομάξει αλλά για να προκαλέσει φιλοσοφικές συζητήσεις και αναζητήσεις.
Ο άνθρωπος με τις απαντήσεις- The man with the answers
Είδος: Κοινωνική, Δράμα (80΄)
Χώρες: Κύπρος, Ελλάδα, Ιταλία (2021)
Σκηνοθεσία: Στέλιος Καμμίτσης
Παίζουν: Βασίλης Μαγουλιώτης, Άντον Βάιλ, Στέλα Φυρογένη
Σύνοψη: Μετά τον θάνατο της γιαγιάς του, ο Βίκτωρας, ένας εικοσάχρονος πρώην πρωταθλητής καταδύσεων, αναχωρεί με το πλοίο για Ιταλία. Εκεί συναντάει τον Ματίας, έναν νεαρό, παράτολμο Γερμανό. Και οι δύο κατευθύνονται προς τη Βαυαρία, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Και οι δύο αναζητούν απαντήσεις, ο καθένας στις δικές του ερωτήσεις.
Διανομή: Cinobo
Σχόλιο: Ένα road trip πάνω στην αναζήτηση του εγώ, τον επαναπροσδιορισμό του θέλω και την ανασύσταση της οικογένειας, από τον Στέλιο Καμμίτση, σκηνοθέτη της ταινίας «Κωλόπαιδα» (2011) και της μικρού μήκους «Κατηφόρα» (2015).
Το ορφανό: Πρώτος φόνος – Orphan: First kill
Είδος: Θρίλερ, Τρόμου (99΄)
Χώρες: ΗΠΑ, Καναδάς (2022)
Σκηνοθεσία: Γουίλιαμ Μπρεντ Μπελ
Παίζουν: Ίζαμπελ Φέρμαν, Τζούλια Στάιλς, Ροσίφ Σάδερλαντ
Σύνοψη: Αφού ενορχηστρώνει μια ευφυέστατη απόδραση από ένα ψυχιατρείο της Εσθονίας, η Έστερ ταξιδεύει στην Αμερική υποδυόμενη την εξαφανισμένη κόρη μιας πλούσιας οικογένειας. Ωστόσο, μια απροσδόκητη ανατροπή τη φέρνει αντιμέτωπη με μια μητέρα που θα προστατεύσει με κάθε κόστος την οικογένειά της από το δολοφονικό “παιδί”.
Διανομή: Tanweer
Σχόλιο: Η ηθοποιός Ίζαμπελ Φέρμαν, που ήταν 11 χρονών όταν υποδυόταν την 23χρονη Έστερ, που έμοιαζε σαν 11χρονο ορφανό στο θρίλερ «Το ορφανό» (2009), επανέρχεται σήμερα σε ηλικία 23 ετών και υποδύεται την 11χρονη Έστερ και πώς εξελίχθηκε σ’ αυτό το ιδιόρρυθμο πλάσμα. Έχουμε δηλαδή ένα prequel, του οποίου το tagline είναι «Πάντα κάτι πήγαινε στραβά με την Έστερ».
Παιχνίδι μίσους – The hating game
Είδος: Κωμωδία, Ρομαντική (102΄)
Χώρα: ΗΠΑ (2021)
Σκηνοθεσία: Πίτερ Χάτσινγκς
Παίζουν: Λούσι Χέιλ, Όστιν Στόουελ, Ντέιμον Ντάονο, Σακίνα Τζάφρι, Κόρμπιν Μπέρνσεν, Γιάσα Τζάκσον, Σον Κάλλεν, Ντέιβιντ Τσαρλς Έμπερτ, Μπροκ Γιούριτς
Σύνοψη: Αποφασισμένη να πετύχει επαγγελματικά δίχως να θυσιάσει την προσωπική της ηθική, η Λούσι ξεκινά ένα ανελέητο παιχνίδι απέναντι στην παγερή και αποτελεσματική νέμεσή της, τον Τζόσουα, σε μια αντιπαλότητα που περιπλέκεται εξαιτίας των συναισθημάτων που αρχίζει να τρέφει για εκείνον.
Διανομή: Odeon
Σχόλιο: Τηλεοπτικής λογικής κωμωδία του στυλ «αγάπη – μίσους»
Τρίγωνο της θλίψης – Triangle of sadness (από 18/9/220)
Είδος: Κομεντί, Θρίλερ (147΄)
Χώρες: Σουηδία, Γαλλία, ΗΒ, Γερμανία, Τουρκία, Ελλάδα (2022)
Σκηνοθεσία: Ρούμπεν Έστλουντ
Παίζουν: Χάρις Ντίκινσον, Τσάρλι Ντιν, Γούντι Χάρλεσον, Βίκι Μπερλίν, Χένρικ Ντόρσιν
Σύνοψη: Τα μοντέλα Καρλ και Γιάγια περιηγούνται στον κόσμο της μόδας ενώ εξερευνούν τα όρια της σχέσης τους. Το ζευγάρι είναι καλεσμένο σε μια πολυτελή κρουαζιέρα μαζί με πάμπλουτους επιβάτες, έναν Ρώσο ολιγάρχη, Βρετανούς εμπόρους όπλων και έναν ιδιόρρυθμο, αλκοολικό καπετάνιο που αναφέρει ρητά του Μαρξ. Στην αρχή, όλα είναι ανέμελα. Αλλά μια καταιγίδα προκαλεί βαριά ναυτία στους επιβάτες κατά τη διάρκεια του δείπνου του καπετάνιου. Η κρουαζιέρα τελειώνει καταστροφικά. Ο Καρλ και η Γιάγια βρίσκονται αποκλεισμένοι σε ένα έρημο νησί με τους δισεκατομμυριούχους και μια από τις καθαρίστριες του πλοίου και η ιεραρχία ανατρέπεται.
Διανομή: Feelgood
Σχόλιο: Μαύρη κωμωδία και ανελέητη και καυστική σάτιρα της ανέμελης ζωής των δισεκατομμυριούχων, από τον σκηνοθέτη των «Ανωτέρα Βία», «Το τετράγωνο».
Το νησί – Seom (Επαν.)
Είδος: Δράμα (90΄)
Χώρα: Κορέα (2000, ψηφιακά αποκατεστημένη)
Σκηνοθεσία: Κιμ Κι-Ντουκ
Παίζουν: Γιουνγκ Σου, Γιο Σουκ Κιμ, Σουνγκ Χέε Παρκ, Γιάε Χιέον Γιο, Σέο Γουόν
Σύνοψη: Η Χι Ζιν, βουβή από αδυναμία ή από επιλογή, εξασφαλίζει τον επιούσιο από τους ψαράδες μιας λιμνοθάλασσας, πουλώντας τους τροφή την ημέρα και το κορμί της την νύχτα. Οι πελάτες της την περιφρονούν, όμως η ίδια κρύβει έντονα συναισθήματα που εκρήγνυνται τις πιο ανυποψίαστες στιγμές. Ο ερχομός του παλιού αστυνομικού Χιον Σι βγάζει σιγά σιγά την Χι Ζιν από το καβούκι της. Τον εμποδίζει να αυτοκτονήσει μια φορά και τη δεύτερη προσπαθεί να γιατρέψει την πληγωμένη του ψυχή με το σεξ. Η έλξη τους μεταβάλλεται πια σε εμμονή και οι εξελίξεις στην εκτός τόπου και χρόνου λιμνοθάλασσα έχουν πάρει πλέον το δρόμο τους.
Διανομή: New Star
Σχόλιο: Ωμό μα και σαγηνευτικό, ένα εύθραυστο παραμύθι για την ζήλια, την ενοχή και την επώδυνη αγάπη.
Playtime (Επαν.)
Είδος: Κωμωδία (124΄)
Χώρες: Γαλλία, Ιταλία (1967, ψηφιακά αποκατεστημένη)
Σκηνοθεσία: Ζακ Τατί
Παίζουν: Ζακ Τατί, Μπάρμπαρα Ντένεκ, Ρίτα Μέιντεν, Βαλερί Καμίγ
Σύνοψη: Ο κύριος Υλό πρέπει να έλθει σε επαφή με έναν Αμερικανό αξιωματούχο στο Παρίσι, αλλά χάνεται στον λαβύρινθο της σύγχρονης αρχιτεκτονικής που είναι γεμάτη με τα πιο σύγχρονα τεχνικά gadget. Πιασμένος στην τουριστική εισβολή, ο Υλό περιφέρεται στο Παρίσι με μια ομάδα Αμερικανών τουριστών, προκαλώντας χάος με τον συνηθισμένο του τρόπο.
Διανομή: Ama Films
Σχόλιο: Σάτιρα της σύγχρονης ζωής που εξαρτάται από τις λεπτομέρειες μιας τεχνολογίας ταγμένης να εξυπηρετεί (υποτίθεται) τον άνθρωπο. Από το δημιουργό των ταινιών «Ο θείος μου» και «Οι διακοπές του κ. Υλό»