Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Και ο Δήμος στο mydimos.live.gov.gr

Ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο για την γρήγορη και προγραμματισμένη εξυπηρέτηση των πολιτών αποτελεί η πλατφόρμα mydimos.live.gov.gr στην οποία εντάχθηκε και ο Δήμος Ζωγράφου.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα που λειτουργεί πιλοτικά σε έξι δήμους της χώρας, δίνει την δυνατότητα στους δημότες να προγραμματίζουν ψηφιακά την ημέρα, την ώρα και τον τρόπο της εξυπηρέτησής τους με τις δημοτικές υπηρεσίες.

Μέσα από την πλατφόρμα οι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για μια σειρά από υπηρεσίες κάθε δήμου: είτε με φυσική παρουσία, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία, είτε ακόμη και με βιντεοκλήση.

Με τον τρόπο αυτό και μέσω των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης διευκολύνεται η καθημερινότητα των πολιτών και βελτιστοποιείται η εσωτερική οργάνωση των δήμων, ενισχύοντας τη διαφάνεια και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.

Επίσης λόγω της μείωσης του φόρτου εργασίας για τους δήμους επιτυγχάνεται και η εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων που αποτελεί βασικό όφελος για τις υπηρεσίες, δεδομένου του προβλήματος υποστελέχωσης που αντιμετωπίζουν οι ΟΤΑ.

Όσον αφορά στους δημότες, μέσω του myDimos.Live.gov.gr μπορούν, αποφεύγοντας τις περιττές μετακινήσεις και την αναμονή σε ουρές: να αιτούνται την έκδοση πιστοποιητικών, βεβαιώσεων, αδειοδοτήσεων, συμβουλευτική υποστήριξης γυναικών και να κλείνουν ραντεβού με διάφορες δομές του δήμου του, όπως Κέντρα Κοινότητας, Τμήμα Περιουσίας, Δημοτική Αστυνομία, Ληξιαρχείο, Υπηρεσίες Δόμησης, τμήματα που σχετίζονται με την Προστασία και την Προαγωγή της Δημόσιας Υγείας, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής, την πολιτική προστασία, τον Αθλητισμό και τον Πολιτισμό.

Στις περιπτώσεις εξυπηρέτησης με βιντεοκλήση, το myDimos.Live.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα:

-προγραμματισμού ραντεβού για λογαριασμό τρίτου προσώπου, σε περίπτωση που ο άμεσα ενδιαφερόμενος δεν διαθέτει κωδικούς Taxisnet ή ψηφιακές δεξιότητες

-πρόσκλησης τρίτου προσώπου (νομικού συμβούλου, λογιστή, μηχανικού) που θα διευκολύνει τη συνομιλία μεταξύ του συναλλασσόμενου και του υπαλλήλου

-διαμοιρασμού της οθόνης και προβολή του απαραίτητου υλικού για την ταυτόχρονη επισκόπηση από παρευρισκόμενους με στόχο την αποτελεσματικότερη διεκπεραίωση της διαδικασίας και

-παραμετροποίησης της υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία, με την ταυτόχρονη παρουσία μεταφραστή της νοηματικής γλώσσας καθώς και την εξυπηρέτηση άλλων ευπαθών ομάδων.

Το myDimos.Live.gov.gr ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά τον περασμένο Μάρτιο στον Δήμο Χανίων. Ακολούθως, τον Ιούνιο εντάχθηκε στην υπηρεσία και ο Δήμος Καβάλας, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ένταξη και άλλων δήμων.  Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε στο myDimos.Live.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών».

Τέλος, όπως τονίζεται από στελέχη της γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, αλλά και των δήμων, με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε δήμος μπορεί να επιλέγει να τροποποιεί οποιαδήποτε στιγμή τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης, τις διοικητικές διαδικασίες και υποθέσεις πολιτών και επιχειρήσεων που θα μπορούν να προγραμματίζονται ραντεβού μέσω της πλατφόρμας, το ωράριο εξυπηρέτησης, τη διάρκεια των ραντεβού και το πλήθος των υπαλλήλων του που θα εξυπηρετούν.

Με τον τρόπο αυτό, ικανοποιούνται τακτικές και έκτακτες επιχειρησιακές ανάγκες κάθε δήμου χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργικότητα των ήδη παρεχόμενων υπηρεσιών και των ήδη ενταγμένων δήμων.

Διαβάστε: Στάση στου Ζωγράφου κάνει το κινητό πράσινο σημείο ανακύκλωσης της Περιφέρειας

Όλες οι ειδήσεις από του Ζωγράφου στο amarysianotia.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολουθήστε μας στο Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ