Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

ΛΑΕ-ΑΑ: Ανερυθρίαστα ψέματα στη βουλή από Καραμανλή – Γεραπετρίτη για την κατάσταση των σιδηροδρόμων

Σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου της Λαϊκής Ενότητας – Ανυπότακτης Αριστεράς για την τραγωδία των Τεμπών σημειώνει τα εξής:

Έχουν ήδη περάσει 20 μέρες από το κρατικό έγκλημα στα Τέμπη και η κυβέρνηση «πενθεί» με τον δικό της τρόπο: προχωρώντας τις ιδιωτικοποιήσεις των δημοσίων αγαθών, όπως του νερού, συνεχίζοντας έτσι την ίδια αποτυχημένη και δολοφονική πολιτική που οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους.

Αντί να γίνει η αναγκαία αυτοκριτική για το πού οδηγεί η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, όπως αυτή υλοποιήθηκε στην περίπτωση του ΟΣΕ, οι πολιτικοί προϊστάμενοι του Υπουργείου Μεταφορών παρουσίασαν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής μία εντελώς διαστρεβλωμένη κατάσταση, επιστρατεύοντας για άλλη μία φορά το αφήγημα του «ανθρώπινου λάθους» του σταθμάρχη ως αιτία του δυστυχήματος, με προφανή στόχο την πλήρη συγκάλυψη του εγκλήματος.

Ο ίδιος ο Κώστας Καραμανλής, που λίγες μέρες πριν το δυστύχημα στα Τέμπη δήλωνε ότι «είναι ντροπή να τίθενται θέματα ασφαλείας» των σιδηροδρόμων, έφτασε στο σημείο να υποστηρίξει ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε μία ώρα πριν το δυστύχημα, την ώρα που το πολυδιαφημισμένο κέντρο τηλεδιοίκησης της Λάρισας είναι παντελώς εγκαταλελειμμένο!
Υποστήριξε, επιπλέον, ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης ETCS δεν θα μπορούσε να αποτρέψει το συμβάν, ακόμα και αν είχε εγκατασταθεί, ενώ επιχείρησε να διαφύγει της κριτικής σε σχέση με αυτό λέγοντας ότι έτσι κι αλλιώς το σύστημα αυτό έχει εγκατασταθεί σε μόλις δύο χώρες της Ευρώπης και δεν είναι ευρείας χρήσης.

Μάλλον για τον κ. Καραμανλή είναι «ψιλά γράμματα» το γεγονός ότι η ιταλική FSI που εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έλαβε περίπου 66 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση του συστήματος αυτού, παρόλο που δεν λειτούργησε, στην πραγματικότητα, ποτέ.

Τέλος, συγκάλυψε τη χρόνια υποστελέχωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω της ιδιωτικοποίησής της, όταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εργάζονται κάτω από 750 εργαζόμενοι την ώρα που το οργανόγραμμά της προβλέπει 2.100, με προφανή στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών της ιταλικής αναδόχου εταιρίας.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση του μεταβατικού υπουργού Μεταφορών Γιώργου Γεραπετρίτη. Αφού επανέλαβε το αφήγημα περί «ανθρώπινου λάθους», έκανε τον αδιανόητο ισχυρισμό ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε άψογα στη Λάρισα, αλλά όχι σε εθνικό επίπεδο!

Ο ελληνικός λαός, όμως, έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν πείθεται με κανέναν απολύτως τρόπο από τα χοντροειδή ψεύδη της κυβέρνησης για τα αίτια του εγκλήματος στα Τέμπη. Οι μαζικότατες κινητοποιήσεις των τελευταίων ημερών, από τις μεγαλύτερες των τελευταίων ετών, έκαναν σαφές το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός θα πάει μέχρι τέλους την αναζήτηση της αλήθειας για τα αίτια του δυστυχήματος, όσο και αν η κυβέρνηση επιστρατεύει κάθε μέσο για τη συγκάλυψή τους και όσο και αν τρομοκρατεί και καταστέλλει τους χιλιάδες πολίτες που συμμετέχουν σε αυτές.

Η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, που υπηρέτησαν όλες οι μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ- ΣΥΡΙΖΑ- ΠΑΣΟΚ, οι σκιώδεις συμβάσεις και η διάλυση των δημόσιων υποδομών, είναι αυτή που δολοφονεί ανθρώπους σε δυστυχήματα που θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί. Είναι καιρός οι υπεύθυνοι της διάλυσης και του ξεπουλήματος των σιδηροδρόμων να λογοδοτήσουν στον ελληνικό λαό και να πάρουν την απάντηση που τους αρμόζει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ