Στην κορυφή της αντίληψης των Ελλήνων καταναλωτών για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής βρέθηκε η Lidl Ελλάς, σύμφωνα με αποτελέσματα ανεξάρτητης έρευνας του διεθνούς οργανισμού ICERTIAS-International Certification Association. Η εταιρεία κατέκτησε το Best Buy Award στην κατηγορία «Τοπική αλυσίδα λιανικής» για το έτος 2023/2024 σε σχετική ερώτηση αναφορικά με την εμπειρία των καταναλωτών στην προσφορά της καλύτερης σχέσης ποιότητας-τιμής στην ελληνική αγορά.
Η ηλεκτρονική έρευνα “GENERAL” για το “Best Buy Award 2023/2024” πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα τον Απρίλιο 2023 από την ICERTIAS σε δείγμα 1.200 ερωτηθέντων, άνω των 18 ετών. Δεδομένου ότι οι ερωτήσεις ήταν ανοιχτού τύπου, δεν δόθηκαν στους συμμετέχοντες απαντήσεις εκ των προτέρων, αλλά είχαν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις απόψεις τους ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς.
Η κατάκτηση της πρώτης θέσης στη συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί σημαντικό επίτευγμα για τη Lidl Ελλάς, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά ότι ανταποκρίνεται στη δέσμευσή της να προσφέρει την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή.
Σχετικά με το πρόγραμμα “Best Buy Award”
Η έρευνα μετρά την καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται στην τοπική αγορά, σύμφωνα με την εμπειρία και τη γνώμη των ίδιων των καταναλωτών. Κύριος στόχος της έρευνας είναι να αποτυπώσει την εμπειρία και αντίληψη των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και για κατασκευαστές και παρόχους που
θεωρούνται από τους χρήστες ότι προσφέρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής (το λεγόμενο “Best Buy”).
Στόχος του προγράμματος “Best Buy Award” είναι να διευκολύνει τους πελάτες να βρουν τα καλύτερα και πιο οικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η έρευνα για το “Best Buy Award” δεν μετρά μερίδιο αγοράς ή δύναμη μάρκας, αλλά μόνο την εμπειρία, ικανοποίηση και αντίληψη των ερωτηθέντων σχετικά με την ποιότητα και την τιμή προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά.
Σχετικά με την ICERTIAS
Η ICERTIAS-International Certification Association είναι ένας πολιτικά ανεξάρτητος, ιδιωτικός οργανισμός με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες σε πέντε ηπείρους. Η ICERTIAS προωθεί καινοτόμες έρευνες αγοράς σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Ο οργανισμός επικεντρώνεται στην προώθηση της αξίας και ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και στην ενίσχυση της καλύτερης δυνατής σχέσης πωλητών/παρόχων και πελατών.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα: