Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, 2024

Vodafone – Public: Σύμπραξη με επίκεντρο το smart shopping

 

Στρατηγική συνεργασία με πυρήνα την ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών τεχνολογίας ξεκινούν η Vodafone Ελλάδας και η αλυσίδα Public, με στόχο να φέρουν στους καταναλωτές περισσότερες συνδυαστικές προσφορές σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι, καθώς και περισσότερα προνόμια και αμοιβαία οφέλη στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών.

Το πλάνο της Vodafone να εγκαταστήσει 10 καταστήματα shop-in-shop εντός της αλυσίδας Public μέχρι τα τέλη Μαρτίου, και συνολικά 44 μέσα στον επόμενο 1,5 χρόνο, ξεκίνησε να υλοποιείται με αφετηρία το Public του Συντάγματος.

«Με τη συνεργασία αυτή δημιουργείται για τον καταναλωτή ένα νέο οικοσύστημα, με στόχο να καλύψει τις συνολικές του ανάγκες μέσα από μοναδικές προσφορές, δίνοντας, παράλληλα, ακόμα μεγαλύτερη αξία σε κάθε του αγορά», επισημαίνουν τα στελέχη των δύο εταιρειών.

Πλέον, οι πελάτες των Vodafone και Public μπορούν να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public, με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές, για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

 

Οφέλη για τους πελάτες

Για παράδειγμα, σε ό,τι αφορά αγορές στη Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως € 300 με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public.

Στην καρτοκινητή προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.

 

Κάτια Σταθάκη: «Ολοκληρωμένη εμπειρία»

«Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά και κοινή στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μια νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands», σχολίασε η εμπορική διευθύντρια Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Κάτια Σταθάκη.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ