Με το 2030 – έτος από το οποίο η Volvo θα κατασκευάζει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα – να πλησιάζει, στη σουηδική μάρκα προχώρησαν σε μία σειρά από αποφάσεις. Η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι ευθυγραμμίζει και τυποποιεί τις ονομασίες των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.
Έτσι, τα αμιγώς ηλεκτρικά XC40 Recharge και C40 Recharge μετονομάζονται σε EX40 και EC40 αντίστοιχα, ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με τα άλλα ηλεκτρικά μοντέλα μας: τα EX30, EX90 και EM90. Το όνομα XC40 διατηρείται στις εκδόσεις του μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το 2023, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατέλαβαν μερίδιο 16% επί των παγκόσμιων πωλήσεων της Volvo, αύξηση της τάξης του 70% σε σχέση με το 2022. Τα EX30, EX90 και EM90 κυκλοφορούν εντός του 2024, ανεβάζοντας σε πέντε τον αριθμό των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας. Επίσης καταργείται το σήμα Recharge από τα plug-in υβριδικά μοντέλα, η ταυτότητα των οποίων διακρίνεται πλέον μόνο από τις ενδείξεις Τ6 ή Τ8 που υποδηλώνουν διαφορετικά επίπεδα ισχύος.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το νέο μοντέλο ονοματοδοσίας θα βοηθήσει τους υπάρχοντες και τους νέους πελάτες του να αναγνωρίζουν ποια μοντέλα είναι αμιγώς ηλεκτρικά και ποια υβριδικά, όταν αναζητούν ένα νέο αυτοκίνητο Volvo.
Η Volvo παρουσίαση ένα νέο πακέτο λογισμικού Performance για τις εκδόσεις Twin Motor των EX40 και EC40, αλλά και ως αναβάθμιση για τις αντίστοιχες εκδόσεις προηγούμενων ετών (Model Year) σε επιλεγμένες αγορές. Το πακέτο λογισμικού Performance αυξάνει την ισχύ κατά 34 ίππους για καλύτερες επιδόσεις. Περιλαμβάνει ειδική χαρτογράφηση πεντάλ για πιο γρήγορη απόκριση στην επιτάχυνση και ένα ξεχωριστό πρόγραμμα οδήγησης «Performance» που ξεκλειδώνει την πλήρη ισχύ των 442 ίππων. Οι ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης Β5 των XC60 και XC90 διαθέτουν πλέον πιο αποτελεσματικό κύκλο καύσης, που αναμένεται να αποφέρει μείωση των εκπομπών CO2 και βελτίωση στην οικονομία καυσίμου έως περίπου 4% για το XC60 και 2% για το XC90, με βάση τον οδηγικό κύκλο WLTP.