Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

H Alfa Romeo αλλάζει το όνομα του νέου της SUV

Δεν πέρασαν παρά μόλις 5 ημέρες από την παρουσίαση της Alfa Romeo Milano και η ιταλική μάρκα ανακοίνωσε ότι άλλαξε το όνομα του μοντέλου σε Junior. Αιτία οι αντιδράσεις από υπουργούς της κυβέρνησης της Ιταλίας, για την απόφαση της μητρικής Stellantis η γραμμή παραγωγής να βρίσκεται εκτός της χώρας και συγκεκριμένα στην Πολωνία.

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγαμε κάθε διαμάχη. Το όνομα “Junior” ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Ζαν Φιλίπ Ιμπαράτο.

Μέλη της ιταλικής κυβέρνησης είχαν αντιδράσει τις προηγούμενες ημέρες στην είδηση ότι η Milano θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στην Πολωνία και όχι σε κάποια μονάδα παραγωγής στην Ιταλία. «Ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Πολωνία δεν μπορεί να ονομάζεται Milano», δήλωσε ο υπουργός Επιχειρήσεων και Made in Italy, Αντόλφο Ούρσο.

Η ιστορία του ονόματος Alfa Romeo Junior

Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης.

Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και παρότι χωρίς το “Giulia” στην ονομασία της, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι κάτι αντίστοιχο εφαρμόστηκε και στην Spider.

Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 cc που με τον διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 HP και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 km/h, ισοδυναμούσε με δυνατές επιδόσεις που ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο.

Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό “status symbol” της εποχής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ