Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου, 2024

Εξαιρετική αυτονομία για το νέο ηλεκτρικό Opel Grandland

Η Opel κάνει ολική επαναφορά στην κατηγορία των C-SUV με τη νέα γενιά του Grandland. Η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας STLA Medium για τα ηλεκτρικά οχήματα του Ομίλου Stellantis – για πρώτη φορά από μοντέλο της Opel – χαρίζει στο Grandland πολλά οφέλη. Που δεν περιορίζονται στην μεγάλη αυτονομία, αλλά επεκτείνονται σε τομείς όπως οι χώροι και οι τεχνολογικές λύσεις.

To εσωτερικό του νέου Opel Grandland

Καταρχάς, το νέο Grandland είναι σημαντικό μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 17,3 εκατοστά, φθάνοντας τα 4,65 μέτρα. To πλάτος ξεπερνά τα 1,9 μέτρα και το ύψος τα 1,65 μέτρα. Οπτικά, οι σχεδιαστές εφάρμοσαν στο νέο SUV αρκετά από τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Opel Experimental, με τη 3D Vizor μάσκα που ενσωματώνει το φωτιζόμενο λογότυπο του «Κεραυνού». Τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα «OPEL» στο πίσω μέρος και το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία είναι ορισμένα ακόμα σημεία που κάνουν το Grandland να ξεχωρίζει. Η οριζόντια διάταξη του εσωτερικού ενισχύει την αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας, ενώ τα βλέμματα συγκεντρώνει η μεγάλη και ελαφρώς προσανατολισμένη προς τον οδηγό κεντρική οθόνη αφής 16 ιντσών. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και το head-up display επιτρέπουν στον οδηγό να έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο.

To νέο Opel Grandland

Χάρη στη νέα αρχιτεκτονική, την μεγάλη μπαταρία χωρητικότητας 98 kWh, τον ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς και πλήθος χαρακτηριστικών εξοικονόμησης ενέργειας, το αμιγώς ηλεκτρικό Grandland μπορεί να διανύσει έως περίπου 700 χλμ. με μία φόρτιση. Σε δημόσιο ταχυφορτιστή χρειάζεται 26 λεπτά για την επαναφόρτιση της μπαταρίας στο 80% της χωρητικότητάς της. Το νέο C-SUV της Opel θα είναι διαθέσιμο όμως και σε υβριδικές εκδόσεις. To Grandland Hybrid προσφέρει περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων χάρη σε τεχνολογία 48V, ενώ το μοντέλο Plug-in Hybrid προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 85 χλμ. Ο εξοπλισμός υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνει αυτόματο Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, το σύστημα προηγμένης αναγνώρισης οδικών σημάτων και το In Crash Braking, ένα σύστημα που βοηθά στην αποφυγή δευτερεύουσας σύγκρουσης σε περίπτωση ατυχήματος. Προαιρετικά διατίθεται το Drive Assist 2.0, ένα σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης που αναλαμβάνει στον αυτοκινητόδρομο την αλλαγή λωρίδας, όταν αυτή είναι άδεια από άλλα οχήματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ