Η Lidl Ελλάς βρέθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της αντίληψης των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής. Σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα που διεξήχθη από τον Διεθνή Οργανισμό ICERTIAS (International Certification Association), η εταιρεία κατέκτησε το Best Buy Award στην κατηγορία «Τοπική αλυσίδα λιανικής» για το έτος 2024/2025, σε σχετική ερώτηση αναφορικά με την εμπειρία των καταναλωτών στην προσφορά της καλύτερης σχέσης ποιότητας – τιμής στην ελληνική αγορά.
Η ηλεκτρονική έρευνα «GENERAL» για το «Best Buy Award 2024/2025» που διεξήχθη τον Απρίλιο του 2024 στην Ελλάδα σε δείγμα 1.200 καταναλωτών άνω των 18 ετών, έδωσε τη δυνατότητα στους ερωτηθέντες να εκφράσουν ελεύθερα τη γνώμη τους χωρίς προκαθορισμένες επιλογές. Αν και οι ερωτήσεις ήταν ανοιχτού τύπου, στην ερώτηση «Ποια ελληνική αλυσίδα λιανικής προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής;», η πλειοψηφία των καταναλωτών απάντησε «Lidl».
«Η Lidl Ελλάς, ανταποκρινόμενη στις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, κερδίζοντας έτσι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού που εδώ και 25 χρόνια χτίζει αδιάκοπα», σχολίασε η εταιρεία για τη διάκριση, η οποία, όπως προσθέτει «δεν αντικατοπτρίζει μόνο την ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας, αλλά και τη δέσμευσή της να στηρίζει έμπρακτα τα ελληνικά νοικοκυριά και να προσφέρει τη μέγιστη αξία στους πελάτες της».
Η έρευνα και το πρόγραμμα
Η έρευνα μετρά την καλύτερη σχέση τιμής – ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται στην τοπική αγορά, σύμφωνα με την εμπειρία και τη γνώμη των ίδιων των καταναλωτών. Κύριος στόχος της είναι να αποτυπώσει την εμπειρία και αντίληψη των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και για κατασκευαστές και παρόχους που θεωρούνται από τους χρήστες ότι προσφέρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής (το λεγόμενο «Best Buy»).
Στόχος του προγράμματος «Best Buy Award» είναι να διευκολύνει τους πελάτες να βρουν τα καλύτερα και πιο οικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά. Η έρευνα για το «Best Buy Award» δεν μετρά μερίδιο αγοράς ή δύναμη μάρκας, αλλά μόνο την εμπειρία, ικανοποίηση και αντίληψη των ερωτηθέντων σχετικά με την ποιότητα και την τιμή προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά.