Με έμμεσο τρόπο, η Lamda Development απαντά στο Διαδημοτικό Συμβούλιο των Δήμων Βύρωνα, Ελληνικού-Αργυρούπολης και Ηλιούπολης, όπου και συζητήθηκε το μείζον κυκλοφοριακό πρόβλημα των Νοτίων Προαστίων.
Στην Διαδημοτική συνάντηση, οι τρείς Δήμαρχοι, σε κοινή γραμμή διεκδίκησης, έθιξαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες καθημερινά, καθώς και την ανησυχία όξυνσης του προβλήματος, με τα έργα ανάπλασης της Αθηναϊκής Ριβιέρας και του Ελληνικού να προχωρούν.
Σύμφωνα με του Δήμαρχους, η συνέχιση του έργου της Περιφερειακής Οδούς Υμηττού και η δημιουργία της Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης, είναι πλέον αναγκαία, καθώς το έργο θα δώσει «ανάσα» στους δημότες.
Η εταιρία, με ένα ενημερωτικό σημείωμα απαντά πως «έχει ήδη εκφράσει με σαφήνεια την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει τις απαιτούμενες μελέτες για τη μετατροπή της Λεωφόρου Βουλιαγμένης σε δρόμο ελεύθερης ροής χωρίς φωτεινούς σηματοδότες και την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού μέσω σήραγγας που θα καταλήγει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος του Αλίμου, έργο που θα απορροφήσει και κινήσεις διερχόμενες από το κέντρο της Αθήνας».
Επιπλέον, η εταιρία επισημαίνει πως κατά πλειοψηφία, οι δικές της εργασίες γίνονται εντός του χώρου του εργοταξίου. Περαιτέρω, θα πραγματοποιηθούν σημαντικές κυκλοφοριακές επεμβάσεις, όπως οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το flyover ή της ευρείας παράκαμψης.
Η Lamda υλοποιεί ένα μεγάλο έργο υποδομής, την υπογειοποίηση μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος μήκους 1,3 χλμ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή μιας υπόγειας σήραγγας μήκους 1,15 χλμ., με στόχο τη βελτίωση της κυκλοφορίας, την αναβάθμιση της περιοχής και τη δημιουργία χώρων πρασίνου και ποδηλατοδρόμων.
Αναλυτικά, το ενημερωτικό σημείωμα της Lamda Development:
«Αντιμετώπιση Κυκλοφοριακών Προβλημάτων
Το The Ellinikon αναπτύσσεται σε έκταση εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων, με χιλιάδες εργαζόμενους και εκατοντάδες οχήματα να κινούνται καθημερινά εντός και πέριξ του Μητροπολιτικού Πόλου. Παρά τη σύνθετη αυτή πραγματικότητα, η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι επιπτώσεις στην καθημερινότητα των κατοίκων να είναι οι ελάχιστες δυνατές.
Αξίζει να επισημανθεί ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εργοταξιακών κινήσεων γίνονται εντός του εργοταξίου. Τα χώματα από τις εκσκαφές αποθηκεύονται εντός του εργοταξίου. Η προμήθεια σκυροδέματος γίνεται από τα παρασκευαστήρια εντός του ακινήτου για λόγους μείωσης των μετακινήσεων. Περαιτέρω, θα πραγματοποιηθούν σημαντικές κυκλοφοριακές επεμβάσεις (όπως οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για το flyover ή της ευρείας παράκαμψης).
Η LAMDA υλοποιεί ένα μεγάλο έργο υποδομής, την υπογειοποίηση μέρους της Λεωφόρου Ποσειδώνος μήκους 1,3 χλμ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή μιας υπόγειας σήραγγας μήκους 1,15 χλμ. Στόχος του έργου είναι:
- Η βελτίωση της κυκλοφορίας στην επιφάνεια και η βελτίωση της ροής της κυκλοφορίας στην ευρύτερη περιοχή, καθώς στο τμήμα της υπογειοποίησης δεν προβλέπονται φωτεινοί σηματοδότες.
- Η αναβάθμιση της περιοχής και η δημιουργία ενός σύγχρονου αστικού περιβάλλοντος.
- Η δημιουργία χώρων πρασίνου και ποδηλατοδρόμων στην επιφάνεια της Λεωφόρου Ποσειδώνος. Γεγονός που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής και θα κάνει πιο εύκολη τη διέλευση πεζών από και προς τη θάλασσα.
Στην ανάπτυξη του Ελληνικού δημιουργείται ένα εκτεταμένο κοινόχρηστο δίκτυο διαδρομών μήκους 50 και πλέον χλμ. με πεζόδρομους και ποδηλατοδρόμους. Στόχος αυτής της παρέμβασης είναι η διευκόλυνση κατοίκων και επισκεπτών της νέας μεγάλης γειτονιάς του Ελληνικού, ώστε η πρόσβαση τους από το ένα σημείο στο άλλο να είναι εύκολη και γρήγορη. Όλοι οι χώροι αυτοί είναι ελεύθεροι και απολύτως προσβάσιμοι για όλους.
Συγχρόνως η LAMDA, έχει ήδη εκφράσει με σαφήνεια την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει τις απαιτούμενες μελέτες για τη μετατροπή της Λεωφόρου Βουλιαγμένης σε δρόμο ελεύθερης ροής χωρίς φωτεινούς σηματοδότες και την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού μέσω σήραγγας που θα καταλήγει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, στο ύψος του Αλίμου, έργο που θα απορροφήσει και κινήσεις διερχόμενες από το κέντρο της Αθήνας».
Διαβάστε επίσης: Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης: Η συμμαχία των Δήμων, τα αιτήματα και το κυκλοφοριακό πρόβλημα