«Συνεχίζεται μια πολιτική που υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης μας», αναφέρει μεταξύ άλλων σε νέα της ανάρτηση η παράταξη «Νέα Αριστερά» Γλυφάδας, Ελληνικού – Αργυρούπολης, θίγοντας κάποια καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίσουν οι κάτοικοι της πόλης, λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Η παράταξη, επίσης, σχολιάζει την απόφαση της 31ης Ιουλίου του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης, για την δημιουργία συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης 3354 θέσεων στο μεγαλύτερο μέρος του κέντρου της Γλυφάδας, υποστηρίζοντας πως «η απόφαση αυτή έρχεται να συμβάλλει στην κερδοφορία του υπό κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης στην Πλατεία Άλσους μπροστά στο δημαρχείο. Είναι ένα καθαρά εισπρακτικό μέσο και δεν συμβάλει – το αντίθετο μάλιστα – στην προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων ρύπανσης και κυκλοφοριακής συμφόρησης που προκαλεί η συνεχής πριμοδότηση της χρήσης του αυτοκινήτου».
Ολόκληρη η δήλωση της Νέας Αριστεράς Γλυφάδας, Ελληνικού – Αργυρούπολης:
Οι παρεμβάσεις που πριμοδοτούν το ΙΧ αυτοκίνητο καθιστούν αβίωτο το κέντρο της Γλυφάδας και αναμφίβολα επιβαρύνουν τις επιπτώσεις στις μονίμως μποτιλιαρισμένες βασικές οδούς επικοινωνίας της Άνω Γλυφάδας με το κέντρο της.
Στο πρωτοσέλιδο του φύλου του προηγούμενου Σαββάτου η έγκυρη εφημερίδα Παλμός της Γλυφάδας αναδεικνύει την απόφαση της 31ης Ιουλίου του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης μας για την δημιουργία συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης 3354!!! θέσεων στο μεγαλύτερο μέρος του κέντρου της Γλυφάδας από την οδό Σ. Καράγιωργα έως την Λεωφόρο Γρηγόρη Λαμπράκη.
Κατά τη γνώμη μας η απόφαση αυτή έρχεται να συμβάλλει στην κερδοφορία του υπό κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης στην Πλατεία Άλσους μπροστά στο δημαρχείο. Είναι ένα καθαρά εισπρακτικό μέσο και δεν συμβάλει – το αντίθετο μάλιστα – στην προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων ρύπανσης και κυκλοφοριακής συμφόρησης που προκαλεί η συνεχής πριμοδότηση της χρήσης του αυτοκινήτου.
Συνεχίζεται μια πολιτική που υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων της πόλης μας και των επισκεπτών της. Καθιστά αβίωτο το κέντρο της και αναμφίβολα επιβαρύνει τις επιπτώσεις στις μονίμως μποτιλιαρισμένες βασικές οδούς επικοινωνίας της Άνω Γλυφάδας με το κέντρο της ενώ συγχρόνως η κατάσταση στη Γούναρη, Γεννηματά και Τερψιθέα καθίσταται ολοένα και πιο αφόρητη και για τις οποίες δεν λαμβάνεται κανένα μέτρο που να αντιμετωπίζει την κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Θεωρούμε ότι και αυτή – η στην ουσία ομόφωνη – απόφαση του Δ.Σ. είναι μια κοντόφθαλμη και στενά εισπρακτικού χαρακτήρα προσέγγιση του σοβαρού κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης μας και ουσιαστικά εξυπηρετεί συμφέροντα εργολάβων και εταιρειών εκμετάλλευσης ελεγχόμενης στάθμευσης. Για αυτό και μας βρίσκει αντίθετους.
Η επίλυση του κυκλοφοριακού και ο περιορισμός της ρύπανσης από τα καυσαέρια σύμφωνα με τις σύγχρονες επιστημονικές προσεγγίσεις, απαιτεί παρεμβάσεις σε άλλη κατεύθυνση όπως: Τακτική ελκυστική Δημόσια δημοτική συγκοινωνία, Χώρους στάθμευσης στις παρυφές του κέντρου και σύνδεσή τους με μέσα μαζικής μεταφοράς, Πεζοδρομήσεις για άνετη και ασφαλή κίνηση με τα πόδια χωρίς διέλευση οχημάτων (όπως π.χ. περιγράφεται στην υπ’ αριθμ. 335/2017 πράξη του Δημοτικού Συμβουλίου), δημιουργία ζωνών χαμηλής εκπομπής καυσαερίων και άλλα.
Σύντομα θα καταθέσουμε στους συμπολίτες μας και στο δημοτικό συμβούλιο μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη πρόταση.
Οι βιώσιμες πόλεις δεν συνάδουν με την εξυπηρέτηση εργολάβων και την προώθηση της χρήσης του ΙΧ. Απαιτούν Δημόσια Τακτική και Ασφαλή Συγκοινωνία».
Διαβάστε επίσης: Τελικές λίστες εγγραφών στους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Γλυφάδας
Ειδήσεις από τον Δήμο Γλυφάδας στο amarysianotia.gr
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολουθήστε μας στο Twitter