Την άμεση συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου απαιτεί η Λαϊκή Συσπείρωση Ηλιούπολης, με επικεφαλής τον Αλέξανδρο Μπούγα, θίγοντας το μείζον θέμα της ιδιωτικοποίησης της δημοτικής συγκοινωνίας της πόλης που αναμένεται να εγκριθεί από τη δημοτική επιτροπή την Τρίτη 18 Νοεμβρίου.
Όπως αναφέρει η παράταξη στη δήλωση της, μόλις λίγες εβδομάδες μετά τις τελευταίες εξελίξεις με τη δημοτική συγκοινωνία, «η δημοτική αρχή, πιστή τελικά στα συμφέροντα κάποιων εργολάβων, αντί να υλοποιήσει το δίκαιο αίτημα για προσλήψεις οδηγών οργανικά ενταγμένων στο Δήμο και για συντήρηση και ενίσχυση του στόλου λεωφορείων της πόλης, επιμένει να ιδιωτικοποιήσει και αυτή την υπηρεσία».
Αναλυτικά η ανάρτηση της Λαϊκής Συσπείρωσης Ηλιούπολης:
«Άμεσα να συνεδριάσει το δημοτικό συμβούλιο
Πέρασαν λίγες εβδομάδες από την προηγούμενη εξέλιξη με τη δημοτική συγκοινωνία. Η δημοτική αρχή, πιστή τελικά στα συμφέροντα κάποιων εργολάβων, αντί να υλοποιήσει το δίκαιο αίτημα για προσλήψεις οδηγών οργανικά ενταγμένων στο Δήμο και για συντήρηση και ενίσχυση του στόλου λεωφορείων της πόλης μας, επιμένει να ιδιωτικοποιήσει και αυτή την υπηρεσία.
Την Τρίτη 18/11 είναι προγραμματισμένη η δημοτική επιτροπή με θέμα την έγκριση αυτού του «εγκλήματος» εις βάρος του λαού της Ηλιούπολης. Ζητάμε να προηγηθεί συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου που θα ακυρώσει όλη αυτή την εξέλιξη.
Σε προηγούμενη ανάρτηση της, η παράταξη υπογραμμίζει:
«Ζητάμε να προηγηθεί συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου που θα ακυρώσει όλη αυτή την εξέλιξη.
Μετά τον ηλεκτροφωτισμό και το πράσινο – καθαριότητα, επόμενο θύμα στο σίριαλ των ιδιωτικοποιήσεων της σημερινής δημοτικής αρχής πέφτει η δημοτική συγκοινωνία.
Δεν μας εκπλήσσει η απόφαση του δημάρχου να δεσμευτούν για φέτος και του χρόνου 143.000€ από τον προϋπολογισμό για να πριμοδοτήσει τον εργολάβο που θα αναλάβει το έργο. Και δεν μας εκπλήσσει γιατί παραμένει συνεπής και πλήρως εναρμονισμένος με την κυβέρνηση και την ΕΕ, όπου όλα (παιδεία, υγεία, μεταφορές, κτλ) θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο 2 γραμμές, η 2 και η 3, και μόνο από τις 7:00-13:00. Μόνο 2 λεωφορεία είναι λειτουργικά. Τα υπόλοιπα είναι παροπλισμένα εδώ και χρόνια! Για προσλήψεις οδηγών ας μην μιλήσουμε…
Τα παραπάνω στοιχεία αποδεικνύουν την συνειδητή επιλογή των δημοτικών αρχών για την σταδιακή απαξίωση και της δημοτικής συγκοινωνίας, ώστε να φτάσουμε σήμερα η απόφαση του δημάρχου για ιδιωτικοποίησή της να φαντάζει σαν η μοναδική λύση.
Δεσμεύει από τον προϋπολογισμό του Δήμου 143000€ για 14 μήνες, δηλαδή περίπου 10000€ το μήνα. Και αυτό το ποσό μόνο για οδηγούς, καθώς τα οχήματα υπάρχουν ήδη. Άρα, με τα τωρινά δεδομένα μιλώντας, κάθε μήνα ο εργολάβος θα βάζει στην τσέπη 10000€ για να κυκλοφορούν στην πόλη μας 2 λεωφορεία για 6 ώρες ημερησίως. Δηλαδή 10000€ για 5 οδηγούς, όπως ορίζει η μελέτη,όταν ο μισθός ενός οδηγού σύμφωνα με το μισθολόγιο του δημοσίου είναι 948€ μικτά! Δηλαδή ο εργολάβος με 5000€ θα συντηρεί την ήδη υπάρχουσα συγκοινωνία και τα υπόλοιπα 5000€ πού θα καταλήγουν;;; Ρητορικό το ερώτημα!
Δεν είναι λύση για το λαό της Ηλιούπολης η ιδιωτικοποίηση. Αφενός μια τέτοια απόφαση θα επιφέρει αύξηση των δημοτικών τελών για να καλύψουν τα αυξημένα έξοδα του προϋπολογισμού, κοινώς θα το πληρώσουμε εμείς το μάρμαρο. Αφετέρου, με τα ίδια λεφτά μηνιαίως ή και λιγότερα ίσως, θα μπορούσαμε να είχαμε περισσότερες γραμμές δημοτικής συγκοινωνίας με περισσότερες ώρες ημερησίως.
Αυτά για την ώρα, αναμένοντας από τη δημοτική αρχή να κινηθεί με γνώμονα το συμφέρον του λαού της πόλης μας, και όχι κάποιων εργολάβων…..»
Διαβάστε επίσης: Σ. Ψυρρόπουλος: «Σαν σήμερα η Ελλάδα πέτυχε το πιο σημαντικό: νίκησε τον φόβο»
Ειδήσεις από τον Δήμο Ηλιούπολης στο amarysianotia.gr


