Τον Ιανουάριο του 2021, εν μέσω πανδημίας, ξεκίνησε μια προσπάθεια να δημιουργηθούν χώροι πρασίνου σε πυκνοκατοικημένες γειτονιές, με στόχο την αναβάθμιση, αισθητική και ουσιαστική των αστικών μας κέντρων. Ενάμιση χρόνο μετά, η P&G, πιστή στη δέσμευση αυτή, ολοκλήρωσε 10 πάρκα τσέπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνολικής έκτασης 4.700 τ.μ., στα οποία προστέθηκαν συνολικά 6.700 δέντρα και φυτά.
Χώροι εγκαταλελειμμένοι και αναξιοποίητοι, συχνά γεμάτοι απορρίμματα, μεταμορφώθηκαν σε μικρές εκτάσεις πρασίνου, σημεία αναψυχής και κοινωνικοποίησης, προσβάσιμα σε όλους. Για τον σχεδιασμό και την κατασκευή των πάρκων τσέπης, αξιοποιήθηκαν φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και λύσεις βασισμένες στις αρχές της αειφόρας ανάπτυξης και της κυκλικής οικονομίας. Ταυτόχρονα, σε συνεργασία με την Οργάνωση Γη πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις, με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων, γύρω από θέματα περιβάλλοντος και βιωσιμότητας.
H Δέσποινα Πάσσαρη, Senior Director Corporate Communications P&G Central & South East Europe, δήλωσε σχετικά: «Η ολοκλήρωση 10 πάρκων τσέπης στον αστικό ιστό, μας κάνει πολύ περήφανους. Αυτό όμως που μας συγκινεί ιδιαίτερα, είναι το γεγονός ότι αυτά τα πάρκα έχουν αγκαλιαστεί από τους κάτοικους των γειτονιών στις οποίες έχουν δημιουργηθεί και αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητάς τους. Την ίδια στιγμή που όλοι εμείς στην P&G εργαζόμαστε καθημερινά για τη δημιουργία προϊόντων που βελτιώνουν την καθημερινή μας ζωή με τρόπο υπεύθυνο και για το περιβάλλον, προγράμματα όπως αυτό, μας δίνουν τη δυνατότητα να φροντίσουμε και το «κοινό μας σπίτι», τη γειτονιά και την πόλη μας και αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βήμα και μια δέσμευση για ένα καλύτερο αύριο για όλους μας».
Το πρόγραμμα συνεχίζεται και επεκτείνεται με τη δημιουργία νέων πάρκων τσέπης, το προσεχές διάστημα, σε περιοχές της Αττικής.
Όπως τα πάρκα τσέπης έχουν ένα θετικό αποτύπωμα στο κοινό μας «σπίτι», στις γειτονιές μας και στις πόλεις, έτσι και η P&G μέσα από την καινοτομία των προϊόντων της, ενθαρρύνει όλους μας να αλλάξουμε τις καθημερινές μας συνήθειες και να μειώσουμε το αποτύπωμα στο περιβάλλον μέσα από μικρές πράξεις στο ίδιο μας το σπίτι.
Ενδεικτικά, μέσω των Ariel και Fairy και χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό τους που επιτρέπει το πλύσιμο των ρούχων και των πιάτων αντίστοιχα, σε χαμηλότερη θερμοκρασία με θεαματικά αποτελέσματα, εξοικονομείται ενέργεια. Επιπλέον, το 2021 ήταν η χρονιά που έκαναν το ντεμπούτο τους τα μπουκάλια από αλουμίνιο αλλά και οι επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών της εταιρείας, όπως Pantene, Head & Shoulders, Herbal Essences, ενισχύοντας τους σκοπούς της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας, ενώ ταυτόχρονα και το Lenor συμμετέχει στην κοινή προσπάθεια, καθώς το 80% από τα συστατικά που συμβάλλουν στην απαλότητά του, είναι φυτικής προέλευσης.
Μέσα από τα προϊόντα της η P&G αγγίζει καθημερινά 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς τους. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει ότι οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται αποτελούν την ίδια στιγμή μοναδική ευκαιρία, αλλά και μεγάλη ευθύνη να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζοντας έμπρακτα μέσα από τις δεσμεύσεις, τα προγράμματα που σχεδιάζει και υλοποιεί και φυσικά τα ίδια της τα προϊόντα, τη βιώσιμη οικιακή κατανάλωση.