To πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην ελληνική αγορά για το 2023, το Opel Corsa, ανανεώνεται ριζικά. Το γερμανικό σουπερμίνι έκανε ντεμπούτο στην Διεθνή Έκθεση Mobility του Μονάχου και πλέον είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας. Πέρα από τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, κυκλοφορεί και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με ισχυρότερο μοτέρ και αυξημένη αυτονομία. Τα σημαντικά νέα θα συνεχιστούν το πρώτο τρίμηνο του 2024, όταν θα λανσαριστεί και υβριδική έκδοση με σύστημα 48V. Οι τιμές του νέου Corsa αρχίζουν από €17.900 για την έκδοση Edition 1.2 75 ίππων με μηχανικό κιβώτιο (περιλαμβάνεται προωθητική ενέργεια με έκπτωση 600 ευρώ).
Το Opel Vizor στο νέο Corsa
Οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν στο μικρό best seller ακόμα πιο μοντέρνο και στιλάτο χαρακτήρα. Το νέο χαρακτηριστικό του γνώρισμα είναι το Opel Vizor, η μαύρη μάσκα που καλύπτει το μπροστινό τμήμα του Corsa και ενσωματώνει τη γρίλια, τους προβολείς LED και το κεντρικά τοποθετημένο σήμα, σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύνολο. Ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, το λογότυπο της μάρκας, τόσο εμπρός όσο και πίσω, αποτυπώνεται με εντυπωσιακό μαύρο ή ματ σατινέ χρώμα. Οι εμφανείς εισαγωγές αέρα χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες και πιο εντυπωσιακές από πριν, τονίζοντας ακόμη περισσότερο τη δυναμική προσωπικότητα του Corsa στον δρόμο.
Η πλαϊνή όψη του νέου Corsa εντυπωσιάζει εξίσου, χάρη στις χαρακτηριστικές σχεδιαστικές γραμμές. Λόγω της έντονης κλίσης της κολόνας Γ, η οροφή (η οποία διατίθεται σε μαύρο χρώμα ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού) μοιάζει να “αιωρείται”. Το πίσω μέρος αποδίδει επίσης μια καθαρή εικόνα: το έμβλημα ‘CORSA’ εμφανίζεται τώρα στο κέντρο της πίσω πόρτας. Το χρώμα λανσαρίσματος Grafik Grey, που διατίθεται για πρώτη φορά στο Corsa, προσδίδει ακόμα περισσότερο κύρος στο νέο μοντέλο.
Στο εσωτερικό υπάρχει νέο μοτίβο στις επενδύσεις των καθισμάτων και στον λεβιέ ταχυτήτων, νέας σχεδίασης τιμόνι. Τις εντυπώσεις – τόσο αισθητικά όσο και τεχνολογικά – κερδίζει το πλήρως ψηφιακό cockpitμε το νέο σύστημα infotainment. Η ενσωματωμένη πλατφόρμα Snapdragon Cockpit της Qualcomm Technologiesδιαθέτει αναβαθμισμένα γραφικά, multimedia και χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης (AI), προσφέροντας ένα πιο ολοκληρωμένο και πιο ενημερωμένο περιεχόμενο, που συλλέγει διαρκώς πληροφορίες από το περιβάλλον και εξελίσσεται, ώστε να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις προτιμήσεις των επιβατών. Όπως ακριβώς και στην τελευταία γενιά του Astra, έτσι και εδώ υιοθετήθηκε η φιλοσοφία της “αποτοξίνωσης” (“Detox to the max”), με το σύστημα πλοήγησης να προσφέρει συνδεδεμένες υπηρεσίες, αναγνώριση φυσικής ομιλίας με την εντολή «Hey Opel» και ενημερώσεις over-the-air. Επιπλέον, η απεικόνιση των πληροφοριών από τα συστήματα πλοήγησης και πολυμέσων στην έγχρωμη οθόνη αφής 10 ιντσών, όπως και στην οθόνη πληροφόρησης οδηγού, έγινε ακόμα πιο ευκρινής, ώστε όλες οι σημαντικές πληροφορίες να είναι εμφανείς σε κλάσματα δευτερολέπτου. Ένα ακόμη στοιχείο άνεσης του νέου Opel Corsa είναι η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης ενός συμβατού smartphone στο σύστημα πολυμέσων, μέσω του Apple CarPlay και του Android Auto,αλλά και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισής του.
Το νέο Corsa εφοδιάζεται με πολλά συστήματα υποβοήθησης, που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη και πιο ασφαλή, όπως το σύστημα πλευρικής προστασίας και η νέα πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης. Πολλά από αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα συμπεριλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αναγνώριση των πινακίδων οδικής σήμανσης, η αναγνώριση κόπωσης οδηγού και το park pilot πίσω.
Corsa Electric με νέο ηλεκτροκινητήρα και νέα μπαταρία
Το νέο Corsa Electric προσφέρει περισσότερες επιλογές, μεγαλύτερη ισχύ, βελτιωμένη μπαταρία και μεγαλύτερη αυτονομία. Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα: έναν νέο ηλεκτροκινητήρα, με απόδοση 115 kW/156 ίππων και αυτονομία έως και 405 χλμ, καθώς και τη δοκιμασμένη επιλογή των 100 kW/136 ίππων με βελτιωμένη τιμή αυτονομίας, που φτάνει μέχρι τα 357 χλμ. (WLTP). Η ροπή των 260 Nm, διαθέσιμη από στάση, χαρίζει υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης και στις δύο εκδόσεις του Corsa Electric. Και τα δύο κινητήρια σύνολα επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα 150 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), ενώ για τα 0-100 χλμ/ώρα αρκούν 8,1 δλ. (8,7 δλ. για την έκδοση των 136 ίππων).
Η μπαταρία του νέου Corsa Electric μπορεί να φορτίσει έως το 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από 30 λεπτά σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC) ισχύος 100 kW. Εκτός από τον ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4 kW, προαιρετικά διατίθεται και ένας τριφασικός φορτιστής, ισχύος 11 kW. Η Opel προσφέρει επίσης και τον Universal φορτιστή, για σύνδεση με όλους σχεδόν τους τύπους οικιακών ή βιομηχανικών παροχών, καθώς και τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης σε ολόκληρη τη χώρα.
Επιπλέον, το νέο Opel Corsa θα είναι το πρώτο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή που θα προσφέρεται με 48V τεχνολογία υβριδικής κίνησης. Το σύστημα περιλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου και έναν βενζινοκινητήρα 1.2, απόδοσης είτε 100 είτε 136 ίππων, που συνδυάζεται με ηλεκτρονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά, ώστε να βελτιστοποιηθεί η κατανάλωση ενέργειας και οι επιδόσεις. Σε σύγκριση με αντίστοιχες μη ηλεκτροκίνητες εκδόσεις, το νέο Corsa Hybrid, μπορεί να εξοικονομήσει περίπου 15% στην κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα προσφέρει πλεονεκτήματα, κυρίως στην κίνηση της πόλης. Σε αστικές περιοχές, έως και το 50% του χρόνου οδήγησης μπορεί να καλυφθεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Οι τιμές του νέου Corsa
Για την περίοδο λανσαρίσματος η αντιπροσωπεία προσφέρει έκπτωση 600 ευρώ. Έτσι η βασική τιμή του του 1.2 με 75 ίππους και το επίπεδο εξοπλισμού Edition υποχωρεί από τα 18.500 στα 17.900 ευρώ. Η έκδοση Edition με τον 1.2 turbo των 100 ίππων και μηχανικό κιβώτιο κοστίζει 19.700 ευρώ (χωρίς την έκπτωση) και με αυτόματο κιβώτιο 21.200 ευρώ. Το σπορ Corsa GS με τους 130 ίππους τιμάται από 25.200 ευρώ.