Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Τα Hyundai TUCSON και IONIQ 5 κατακτούν τη μεγάλη οθόνη στην ταινία «Spider-Man: No Way Home»

Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας «Spider-Man: No Way Home» στους κινηματογράφους στις 16 Δεκεμβρίου 2021, η Hyundai Motor Company ξεκίνησε πρόγραμμα προώθησης που περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση και ποικίλες ψηφιακές προωθητικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια προέρχεται από την παγκόσμια διαφημιστική συνεργασία της Hyundai Motor με τη Sony Pictures που ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 για να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα μέσω των προϊόντων και των τεχνολογικών καινοτομιών της.

«Η τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού IONIQ 5 και του ολοκαίνουριου TUCSON στην ταινία «Spider-Man: No Way Home» αποτελεί το πρώτο σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εταιρειών Hyundai Motor Company και Sony Pictures Entertainment» δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer και Head of Customer Experience Division της Hyundai Motor Company. “Αυτή η συναρπαστική ταινία και η συμμετοχή των δύο οχημάτων μας σε βασικές σκηνές με τους πρωταγωνιστές, θα ενθουσιάσει εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.”

Η ταινία “Spider-Man: No Way Home” είναι η τρίτη ταινία Spider-Man που δημιουργήθηκε από τη Sony Pictures και τα Marvel Studios, με πρωταγωνιστή τον Tom Holland, ο οποίος υποδύεται τον μαθητή του γυμνασίου Peter Parker και παράλληλα τον φιλικό μας ήρωα, Spider-Man. Ο προκάτοχός της ταινίας αυτής, η ταινία «Spider-Man: Far From Home» έφθασε τα 1,131 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως ως η τέταρτη ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις του 2019 και η 25η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις όλων των εποχών.

«Η Hyundai είναι συνώνυμη με την κορυφαία τεχνολογία και την καινοτόμο σχεδίαση, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δημιούργησαν μια καμπάνια αιχμής για το IONIQ 5 και την πολυαναμενόμενη ταινία «Spider-Man: No Way Home». Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι θαυμαστές του Spider-Man θα διασκεδάσουν πολύ με αυτήν την καινοτόμο συνεργασία» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP της Global Partnerships and Brand Management και Head of Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.

Η Hyundai Motor θα ακολουθήσει ποικίλες ενέργειες marketing χρησιμοποιώντας τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που σχετίζονται με την ταινία «Spider-Man: No Way Home». Ανάμεσά τους είναι η μεγάλης διάρκειας διαφήμιση, «Only Way Home», την οποία σκηνοθετεί ο Jon Watts, ο σκηνοθέτης των τριών πιο πρόσφατων ταινιών του Spider-Man, και πρωταγωνισθεί ο Tom Holland ως Spider-Man και ο καλύτερος φίλος του Ned Leeds. που υποδύεται ο Jacob Batalon.

Σε αυτό το τηλεοπτικό σποτ, ο Spider-Man θέλοντας να καθαρίσει το όνομά του βγαίνει από την κρυψώνα του, κάνοντας μια βόλτα 300 μιλίων στη Νέα Υόρκη με τον Ned και το αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 5. Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής τηλεθέασης στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κίνα, τη Ρωσία και άλλες παγκόσμιες αγορές έως τον Ιανουάριο του 2022.

“Η προηγμένη τεχνολογία ενδυναμώνει την εξαιρετική παρουσία του IONIQ 5 και γι’ αυτό πιστεύουμε ότι το IONIQ 5 ταιριάζει πολύ στην τελευταία ταινία Spider-Man” δήλωσε η κα Angela Zepeda, Chief Marketing Officer της Hyundai Motor America. «Οι συνεργασίες μας με χαρακτήρες από την Marvel Cinematic Universe ήταν εξαιρετικά αποτελεσματικές και πιστεύουμε ότι οι θαυμαστές του Spider-Man σε όλο τον κόσμο θα απολαύσουν αυτό που δημιουργήσαμε, ενώ θα μάθουν περισσότερα για τις καινοτόμες τεχνολογίες των κορυφαίων μοντέλων μας».

Επιπλέον, η Hyundai Motor δημιούργησε ένα σποτ 30 δευτερολέπτων με το ολοκαίνουριο και μοντέρνο compact SUV TUCSON. Αυτή η διαφήμιση αποτελείται από βασικές σκηνές της ταινίας, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που πρωταγωνιστούν το TUCSON και ο Tom Holland.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Hyundai θα προσφέρει στους θαυμαστές της την ευκαιρία να αποκτήσουν μια αφίσα ειδικής έκδοσης «Hyundai IONIQ 5 x Spider-Man: No Way Home» καθώς και προσαρμοσμένα digital wallpapers. Επίσης, διαθέσιμο στο διαδίκτυο θα είναι ένα βίντεο με στιγμιότυπα από τα παρασκήνια της διαφήμισης του IONIQ 5.

Η ολοκληρωμένη καμπάνια marketing της Hyundai Motor με επίκεντρο την επερχόμενη ταινία «Spider-Man: No Way Home» θα αναρτηθεί στα video walls του Piccadilly Circus στο Λονδίνο, καθώς και σε διάφορα άλλα σημεία σε όλο τον κόσμο.

Μετά την ταινία «Spider-Man: No Way Home», η εταιρεία θα οργανώσει διάφορες ενέργειες marketing που σχετίζονται με τις επερχόμενες ταινίες «Uncharted», που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Φεβρουάριο του 2022 και τη συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινία κινουμένων σχεδίων, « Spider-Man: Into the Spider-Verse» που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2022.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ