Δεν θα μπορούσε να είναι τυχαία η θεαματική αύξηση των πωλήσεων της Peugeot στη χώρα μας, που αποκτά πια χαρακτήρα μονιμότητας! Τόσο η όλο και πιο πλούσια γκάμα της πρωτοπόρας γαλλικής εταιρείας όσο και η διαρκής τεχνολογική αναβάθμιση σε μοντέλα με θερμικούς κινητήρες και αμιγώς ηλεκτρικά, την φέρνουν κάθε χρόνο στις πρώτες θέσεις της λίστας. Μπορεί το 208 να έχει αναμφισβήτητα κλέψει την παράσταση, όμως και το 2008 συμμετέχει ουσιαστικά στην εικόνα αυτή της εταιρικής επιτυχίας.
Πώς θα μπορούσε να μην έχει επιτυχία το εντυπωσιακό SUV της Peugeot, όταν έχει μοναδική σχεδίαση και εντυπωσιάζει με την εμφάνισή του, ένα πολύ ευχάριστο εσωτερικό με την τελευταία λέξη των high-tech επιτευγμάτων και πολύ άνετα καθίσματα για 5 επιβαίνοντες, έναν κινητήρα μικρού σχετικά κυβισμού αλλά 130 ίππων που το «απογειώνει» και αρκετό ύψος από το έδαφος, ώστε να κινείται άνετα και σε μη ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές;
Όσοι έχουν αναμνήσεις από το προηγούμενο 2008 θα πρέπει να τις ξεχάσουν! Μιλάμε πια για μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και μεταξόνιο, πιο άνετη καμπίνα, περισσότερες θέσεις για μικροπράγματα, αισθητά μεγαλύτερος χώρος αποσκευών (από τα 350 στα 405 lt, τουλάχιστον!) και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα και… βαλάντια. Συγκεκριμένα, έναν ηλεκτροκινητήρα 136 PS, δύο κινητήρες ντίζελ 1.5 BlueHDi των 100 και των 130 PS, και τρεις κινητήρες βενζίνης 1.2 PureTech τούρμπο, των 100, 130 και 155 PS.
Το μοτέρ των 130 ίππων σε κερδίζει με την αθόρυβη ισχύ του, που εκφράζεται στην επιτάχυνση των 8,9΄΄ και στην τελική των σχεδόν 200 kmh! Αποδίδει από πολύ χαμηλά και χωρίς αυξομειώσεις, συνδυαζόμενο άριστα με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Ιδανικό για μεγάλα ταξίδια, όπου δεν καταλαβαίνεις τίποτε απ’ όσα συμβαίνουν στον έξω κόσμο, αλλά και για έναν επιπλέον λόγο: τη χαμηλή του κατανάλωση, που δεν σε αναγκάζει να κάνεις συχνές στάσεις σε βενζινάδικο!
Τόσο σε στενότερους επαρχιακούς δρόμους όσο και σε δραπετεύσεις σε πιο ορεινούς, το 2008 θα ανταποκριθεί χωρίς δυσκολία, λόγω και των ιδανικών του αναρτήσεων, σε συνδυασμό με το ακριβές του τιμόνι. Μη φανταστείτε ότι θα χρειαστεί κάποιο τεράστιο ποσό για την απόκτηση αυτού του πολυχρηστικού μοντέλου, αφού η βασική του έκδοση ξεκινά λίγο πάνω από τις 20 χιλιάδες ευρώ! Μ΄ άλλα λόγια, μια τιμή που θεωρείται δελεαστική για όσα προσφέρει.