Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Καισαριανή: «Έμφραγμα» στην Εθνικής Αντιστάσεως τις ώρες αιχμής – Αμεσες λύσεις ζήτησε ο Ηλ. Σταμέλος από τον Ν. Ταχιάο

Άμεσες ενέργειες για την αντιμετώπιση των πολύ σοβαρών κυκλοφοριακών επιπτώσεων που ήδη υφίσταται το κεντρικό οδικό δίκτυο του Δήμου Καισαριανής και αναμένεται να ενταθούν, με τις σταδιακές παρεμβάσεις που δρομολογούνται κατά την κατασκευή των σταθμών της γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ στην πόλη, ζήτησε από τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Ταχιάο ο δήμαρχος της πόλης, Ηλίας Σταμέλος.

Στο υπόμνημα που παρέδωσε η δημοτική Αρχή στην ηγεσία του υπουργείου, τονίζει ότι εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες η Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως, μοναδική κύρια οδική αρτηρία του Δήμου Καισαριανής, έχει μετατραπεί de-facto και ελλείψει οποιουδήποτε ολοκληρωμένου κυκλοφοριακού σχεδίου, σε βασικό συνδετήριο δρόμο του Κέντρου της Αθήνας με την Αττική οδό. Πρόκειται για ένα τοπικό οδικό δίκτυο που δεν διαθέτει υποδομές και καλείται να εξυπηρετήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο ενός ολόκληρου τμήματος της Αττικής Οδού. Μάλιστα μελέτη που έγινε προ 20ετίας δείχνει ότι από το 1990 μέχρι το 2004 (περίοδος έναρξης λειτουργίας Αττικής Οδού) η κυκλοφορία στην Εθνικής Αντίστασης αυξήθηκε περίπου κατά 50%.

Στη συνάντηση, στην οποία συμμετείχε η αρμόδια αντιδήμαρχος Μαρία Αραχωβίτη, τονίστηκε ότι μετά τη λειτουργία του εργοταξίου του Μετρό επιβαρύνθηκε η κατάσταση περαιτέρω. Η δημοτική Αρχή πρότεινε, μεταξύ άλλων, η διέλευση των φορτηγών να γίνεται από την Πανεπιστημιούπολη, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής. Ο υφυπουργός δεσμεύτηκε να απευθυνθεί στην Ελληνικό Μετρό για τα παραπάνω ζητήματα.

Επίσης τονίστηκε η ανάγκη παρέμβασης της Τροχαίας με μόνιμη παρουσία τροχονόμου στη συμβολή των οδών Εθν. Αντιστάσεως και Υμηττού, όπως έχει ζητηθεί γραπτώς από τον δήμαρχο.

Ως προς τη δυνατότητα να «σπάσει» η μεγάλη διαδρομή που ακολουθεί το 224 σε δύο (Καισαριανή – κέντρο και κέντρο – Πολύγωνο), ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις των δρομολογίων, η Δημοτική Αρχή θα απευθυνθεί και στον κ. Οικονόμου, αρμόδιο υφυπουργό για θέματα Μεταφορών.

Επιπλέον, τέθηκε το ζήτημα της γραμμής 2 του τρόλεϊ, καθώς βρίσκεται σε διαδικασία ολοκλήρωσης η κατασκευή του δικτύου για να επιστρέψει στην παλιά του θέση και θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από την ΟΣΥ η εγκατάσταση των καλωδίων. Η άμεση επιστροφή του τρόλεϊ στην παλιά τερματική του θέση θα δώσει μία «ανάσα» στο επιβαρυμένο σημείο της απόληξης της Εθ. Αντιστάσεως προς την Υμηττού, ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό.

Η δημοτική Αρχή τόνισε για άλλη μια φορά πως το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι υπερτοπικό και δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί με μικρές παρεμβάσεις από έναν Δήμο, μεταφέροντας το πρόβλημα από το ένα σημείο της πόλης στο άλλο. Γι’ αυτό και την ευθύνη έχει το Υπουργείο Μεταφορών για συνολική μελέτη και λύσεις που θα συνυπολογίζουν τα προβλήματα στο σύνολο των Δήμων της περιοχής.

«Δεν αποδεχόμαστε ως “κανονικότητα” την τεράστια ταλαιπωρία που βιώνουν σε καθημερινό επίπεδο οι κάτοικοι της πόλης μας», σημειώνει η δημοτική Αρχή Καισαριανής, «ούτε τις καθυστερήσεις και την έλλειψη ολοκληρωμένου σχεδίου και έργων που θα δώσουν πραγματική λύση στο κυκλοφοριακό ζήτημα που αφορά ολόκληρο το λεκανοπέδιο. Το υπουργείο και η κυβέρνηση να λάβουν άμεσα μέτρα».

Διαβάστε επίσης: Κ. Γεωργοπούλου: «Έγκλημα» οι συμπτύξεις και καταργήσεις τμημάτων

Ειδήσεις από την Καισαριανή στο amarysianotia.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ