Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024

BMW 320d mHEV: Δοκιμάσαμε τη νέα ναυαρχίδα της BMW

Οι παλιότεροι θυμόμαστε την πρώτη γενιά της τριάρας BMW, μετεξέλιξη και κληρονομιά από την υπέροχη 2002! Ήταν το όνειρό μας και προσωπικά ευτύχησα να αποκτήσω μια 316, που τη ζήλευαν όλοι οι φίλοι! Βλέποντας τη σημερινή… μακρινή της απόγονο, διαπιστώνω πόσο νερό έχει κυλίσει στο αυλάκι της εξέλιξης των αυτοκινήτων, ειδικότερα δε της πρωτοπόρας βαυαρικής εταιρείας! Και εδώ δεν μετράει μόνο… το εντυπωσιακό  μέγεθος! Μιλάμε πια για την έβδομη (7) γενιά του δημοφιλούς μοντέλου, με το κωδικό όνομα G20.

Βασισμένη πάνω στη σύγχρονη πλατφόρμα CLAR, που αποτελεί συνδυασμό χάλυβα υψηλής και υπέρ-υψηλής αντοχής, έχει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις, από το προηγούμενο μοντέλο. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 7,6 cm, το πλάτος κατά 1,6 cm, ενώ το ύψος έχει μειωθεί κατά 1 mm. To μεταξόνιο επίσης μεγάλωσε (+ 4,1 cm), όπως και τα μετατρόχια κατά 4,3 πόντους εμπρός και 2,1 πίσω. Όλα αυτά έχουν άμεσο αντίκτυπο στους χώρους που πλέον είναι ιδιαίτερα μεγάλοι , και φυσικά στους  επιβάτες.

Εντυπωσιακή και η εξωτερική σχεδίαση, με προβολείς και πίσω φώτα LED σε όλες τις εκδόσεις. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η γνωστή ποιοτική εικόνα, σε συνδυασμό με ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στην αγορά. Υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3” και οθόνη του συστήματος iDrive 10,25” που από κοινού ορίζουν το πεδίο πληροφόρησης του οδηγού, η οποία πλέον περιλαμβάνει και φωνητικές εντολές, αλλά και εντολές μέσω της κίνησης του χεριού! Ο οδηγός έχει επιπλέον στη διάθεσή του ό,τι μπορεί κανείς να φναταστεί: Περιμετρικές κάμερες, έως το Active Cruise Control και από το Lane Departure Warning και Lane Change Warning, Driving Assistant Professional και Parking Assistant.

Ο κινητήρας ντίζελ της BMW 320d αποκτά ως σύντροφο στη μάχη της οικονομίας την τεχνολογία mild hybrid. Εδώ έχουμε τον γνωστό και από άλλα μοντέλα της φίρμας δίλιτρο ντίζελ των 190 PS και 400 Nm. Ο κωδικός mHEV προδίδει τη συμμετοχή ενός ηλεκτροκινητήρα (μίζα-εναλλάκτη), ισχύος 11 PS που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 48V. Ο ηλεκτροκινητήρας δίνει μια έξτρα ώθηση κατά την εκκίνηση, δεν λειτουργεί αυτόνομα, ενώ παράλληλα τροφοδοτεί περιφερειακά συστήματα για να εξασφαλίζει χαμηλότερη κατανάλωση. Με το 8άρι κιβώτιο Steptronic έχουμε επιτάχυνση σε 6,8” και τελική ταχύτητα 240 km/h.

Δεν κρύβουμε τον ενθουσιασμό μας για τη νέα ναυαρχίδα της BMW, μιας καθαρά premium μπερλίνας, προσαρμοσμένης πλήρως στις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής. Διατίθεται σε εκδόσεις Advantage, Sport Line, Luxury Line και M Sport, που μπορούν να εξοπλιστούν και με επιπλέον εξοπλισμό, αν αντέχει η τσέπη του αγοραστή!

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ