Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Επίλυση προβλημάτων των δημοτών… ψηφιακά

Τη δυνατότητα να γίνουν οι πολίτες μέρος της προσπάθειας που καταβάλλουν οι δημοτικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής δίνει ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου« η επίλυση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος μας είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν οι δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης ξεκινά τη λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Νovoville. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.

Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα οχήματα, θέματα ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος, κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν».

Διαβάστε επίσης: Εύσημα στον Δήμο για δράσεις υγείας και διαχείριση κρίσεων

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για “έξυπνες” κινητές συσκευές με λογισμικό Apple iOS και Google Android.

Για λειτουργικό σύστημα Android πατήστε εδώ:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novoville&hl=el&gl=US

Για λειτουργικό σύστημα iOS πατήστε εδώ: https://apps.apple.com/gr/app/novoville/id836634305?l=el

Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

-Επιλογή τοποθεσίας

-Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

-Προσθήκη φωτογραφίας

-Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και, κυρίως, είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Γιάννης Κωνσταντάτος: «Καλούμε όλους τους δημότες να αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία»

Ο δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος, δήλωσε σχετικά: «Ο Δήμος μας καινοτομεί πάντα με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Η πλατφόρμα Novoville είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που θα βοηθήσει στο έργο των δημοτικών υπηρεσιών να υποδέχονται, να παρακολουθούν και να επιλύουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα των δημοτών, αλλά και θα κάνει αμφίδρομη την επικοινωνία μεταξύ των δύο αυτών πλευρών. Καλούμε όλους τους δημότες να αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στον Δήμο μας».

Διαβάστε: «Όχι» από το Πρωτοδικείο για εκτάσεις που διεκδικούσε η Γλυφάδα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ