Η προϊοντική επίθεση της MG Motor στην ευρωπαϊκή αγορά συνεχίζεται. Στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε το MG3, ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας των σουπερμίνι (B segment) με υβριδική τεχνολογία και επιδόσεις που παραπέμπουν σε σπορ μοντέλο. Το MG3 Hybrid+ έχει μήκος 4,11 μέτρα, πλάτος 1,8 μέτρα και μεταξόνιο 2,57 μέτρα. Στο εσωτερικό του υπάρχουν θέσεις για 5 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 293 λίτρα.
Το υβριδικό σύστημα του MG3 αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου (ισχύος 102 ίππων), ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ξεχωριστό μοτέρ-γεννήτρια και μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 195 ίππους, χαρίζοντας σπορ επιδόσεις: η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ η ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα μόλις 5 δευτερόλεπτα. Την ίδια ώρα, η υβριδική τεχνολογία περιορίζει την μέση κατανάλωση καυσίμου στα 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 100 γρ/χλμ. Το σύστημα Hybrid+ επιτρέπει την κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, εφόσον το επιτρέπει η φόρτιση της μπαταρίας, ή την παράλληλη λειτουργία των δύο κινητήρων για καλύτερες επιδόσεις.
Τρία επίπεδα εξοπλισμού θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη για το MG3, Standard, Comfort και Luxury. Το ψηφιακό κόκπιτ περιλαμβάνει δύο οθόνες: μία 7 ιντσών ως πίνακα οργάνων και μία αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στάνταρ είναι η δορυφορική πλοήγηση, όπως η επικοινωνία με τα Apple CarPlay και Android Auto. Ο εξοπλισμός προσφέρει επίσης κλιματισμό, ηχοσύστημα με 6 ηχεία, 4 θύρες USB, υποβοήθηση στάθμευσης με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας. Η τεχνολογία υποβοήθησης του οδηγού MG Pilot περιλαμβάνει ειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας (Lane Keep Assist με Lane Departure Warning System), ρυθμιζόμενο Cruise Control, ειδοποίηση για κίνδυνο σύγκρουσης (Forward Collision Warning), ημι-αυτόνομη οδήγηση (Traffic Jam Assist).