Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Δοκιμάσαμε: Hyundai Bayon 1.0 T-GDi -100 PS / 7DCT

Επιμέλεια: Χρήστος Φωτιάδης

Οι εκπλήξεις από τον μεγάλο κορεατικό όμιλο συνεχίζονται! Τα μοντέλα του καταλαμβάνουν τη μια κατηγορία μετά την άλλη, εντυπωσιάζοντας σε εμφάνιση και τεχνολογία! Εκεί που κάποτε υπήρχαν τρία μόλις μοντέλα (που όμως κατοχύρωναν ανέκαθεν υψηλές θέσεις στις πωλήσεις!), τώρα υπάρχει μια μοναδική πληρότητα!

Το ολοκαίνουργιο Bayon έρχεται να πιάσει θέση στα crossover, κλείνοντας το κενό μεταξύ του σουπερμίνι i20 και του μικρού SUV Kona, το οποίο ήρθε για να μείνει, μόλις πριν 4 χρόνια. Το νέο αστέρι της Hyndai έχει πάρει το όνομά του από την πόλη Bayonne, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία είναι ένας από τους ομορφότερους προορισμούς της νοτιοδυτικής Γαλλίας.

Έτσι, συνεχίζεται η παράδοση -αλλά και η σημειολογία- που θέλει τα SUV της να έχουν όνομα από κάποια ευρωπαϊκή πόλη. Xρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Kona και είναι κατά 14 εκατοστά πιο μακρύ από το i20. Εξωτερικά συμπίπτει με τη σχεδιαστική γραμμή «Sensuous Sportiness», χρησιμοποιώντας έντονες ακμές, τριγωνικά σχήματα και οριζόντιες γραμμές στο αμάξωμα και τα φωτιστικά σώματα. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα, στο πλάι οι έντονοι ώμοι και πίσω τα φώτα-βέλη με τη μεγάλη γυάλινη επιφάνεια.

Στο εσωτερικό διακρίνουμε το ταμπλό του i20 που παραμένει σύγχρονο και με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ ξεχωρίζει η κορυφαία συνδεσιμότητα εξοπλισμού, με στάνταρ Android Auto και Apple CarPlay χωρίς ανάγκη καλωδίου. Πολύ ευρύχωρο για οδηγό και όλους τους συνεπιβάτες, με μεγάλο πορτμπαγκάζ, που με την ανάκληση της πίσω σειράς φτάνει τα 1.205 λίτρα! Υπάρχουν επαρκείς χώροι για μικροαντικείμενα, ενώ γενικά η καμπίνα είναι πολύ φωτεινή!

Το μοντέλο εκκίνησης που δοκιμάσαμε εξοπλίζει ο 1.000άρης T-GDi, όπως πολλά σύγχρονα μοντέλα της Hyundai. Η εφαρμογή υψηλής τεχνολογίας και κυρίως το CVVD που μεταβάλλει συνεχώς τη διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων, προσφέρει εντυπωσιακή ροπή και ισχύ. Όλη αυτή η σύγχρονη τεχνολογία έχει θετική επίπτωση και στην κατανάλωση, που κυμαίνεται γύρω στα 7 λίτρα/ 100 χλμ. Το μοντέλο της δοκιμής μας είχε το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα.
Το Bayon εκκινεί στη βασική έκδοση από τις €17.190 με ειδική έκπτωση της Hyundai με εξοπλισμό Exclusive, που θεωρείται αρκετά πλούσιος. Είναι μια πολύ λογική τιμή για ένα νέο μοντέλο που αναμένεται να διαπρέψει για πολύ στις διεθνείς αγοορές.

Δείτε επίσης: Ρεκόρ μεριδίου αγοράς για τη Hyundai Motor Europe τον Οκτώβριο

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ