Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Στη Βίλα Ζωγράφου μεταφέρονται οι μαθητές του 5ου και 6ου Δημοτικού – Σ. Διγενή: «Τα παιδιά δεν είναι νομάδες»

Στη Βίλα Ζωγράφου και σε αίθουσες του 19ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου κάνουν μάθημα παιδιά του 5ου και του 6ου Δημοτικού Σχολείου, μετά το πρόβλημα στατικής επάρκειας που εντοπίστηκε στο κτίριο. Η μεταφορά των μαθητών από το σχολείο τους στον νέο – προσωρινό έως ότου αντιμετωπιστεί το πρόβλημα – χώρο, γίνεται με λεωφορεία που έχει μισθώσει ο Δήμος Ζωγράφου για τον σκοπό αυτό.

Το θέμα συζητήθηκε στη Βουλή κατόπιν ερωτήσεων που κατέθεσε το ΚΚΕ.

«Δεν θα συμβιβαστούμε με την κατάσταση στα σχολεία και ούτε θα περιμένουμε το επόμενο “ατύχημα”», σημείωσε στην ομιλία της η βουλευτής του ΚΚΕ, Σεμίνα Διγενή, τονίζοντας ότι απαιτείται άμεση συντήρηση των κτιρίων ή ανέγερση νέων, αναφέροντας μια μακρά λίστα συμβάντων στην γύρω περιοχή. Στη δευτερολογία της έκανε αναφορά και στη συνολική κατάσταση που βρίσκονται τα σχολεία στους γύρω Δήμους.

«Ενδεικτικά», είπε, «αξίζει να αναφέρω τι συνέβη τελευταία στην περιφέρεια την οποία εκλέγομαι:
• Έπεσε φεγγίτης το Δεκέμβρη στο 7ο Νηπιαγωγείο Δάφνης.
• Έπεσε μαντεμένιο καζανάκι στο 4ο Δημοτικό Υμηττού.
• Έπεσε πόρτα σε εκπαιδευτικό πριν από ένα μήνα στο 1ο Νηπιαγωγείο Υμηττού με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό της.
• Έκλεισε το 5ο και 6ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου, λόγω προβλήματος στην στατική επάρκεια.
• Έπεσαν σοβάδες το Μάρτη στα “κεφάλια” των μαθητών στο 4ο Δημοτικό Υμηττού.
• Έπεσε φωτιστικό σώμα εν ώρα μαθήματος πριν μια εβδομάδα στο 6ο Νηπιαγωγείο Βύρωνα».
«Τα περιστατικά αυτά», επισήμανε, «κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, προστίθενται στη μακρά λίστα αντίστοιχων “συμβάντων” παντού. Σχολεία που μπάζουν νερά από οροφές με την παραμικρή βροχή. Ταβάνια που πέφτουν στα κεφάλια των μαθητών και εκπαιδευτικών. Τα ζούμε καθημερινά τα βλέπετε και εσείς. Για την κυβέρνηση δεν είναι προτεραιότητα η ασφάλεια των παιδιών, η κατασκευή σύγχρονων σχολείων, νηπιαγωγείων, παιδικών σταθμών και παιδικών χαρών. Προτεραιότητα είναι έργα εκατοντάδων χιλιάδων όπως η “ενεργειακή αναβάθμιση σχολείων” για να ενισχύσει την κερδοφορία μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων, προμηθευτών, κατασκευαστών, χωρίς προηγούμενο επαρκή έλεγχο και αντισεισμική θωράκιση, σε κτίρια τριών ή τεσσάρων δεκαετιών».

Σ. Διγενή: Τα παιδιά θα έπρεπε να είναι η προνομιούχα τάξη και όχι νομάδες

Όπως είπε στην ομιλία της η κυρία Διγενή, «τα παιδιά θα έπρεπε να είναι η προνομιούχα τάξη και όχι νομάδες που βολοδέρνουν σε κοντέινερ, τροχόσπιτα και ερείπια».

Πρόσφατα και για αυτό – πρόσθεσε – η κοινοβουλευτική μας ομάδα κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Εσωτερικών για να δοθεί άμεσα λύση στο κτιριακό πρόβλημα του 2ου και 13ου Νηπιαγωγείου της Νέας Ιωνίας που στεγάζονται σε επικίνδυνο κτίριο με τα νήπια να στοιβάζονται σε επικίνδυνες αίθουσες.

«Είναι προκλητικό», τόνισε η βουλευτής του ΚΚΕ, «οι Δημοτικές Αρχές να συναινούν με τις πολιτικές των κυβερνήσεων, που μετακυλούν αρμοδιότητες του κράτους προς τους Δήμους και την ίδια στιγμή περικόπτουν την κρατική χρηματοδότηση. Είναι απαράδεκτο να δεσμεύουν για διδασκαλία προβληματικές αίθουσες, να εγκαθιστούν κοντέινερ σε προαύλιους χώρους, να μετακινούνται παιδιά σε άλλα σχολεία μακριά από τον τόπο διαμονής τους και τόσες άλλες παρόμοιες αντιπαιδαγωγικές πρακτικές. Όταν δεν διεκδικούν από τις κυβερνήσεις κονδύλια για απαλλοτριώσεις οικοπέδων με σκοπό την ανέγερση νέων σχολείων. Είναι εξοργιστικό μέσα σε μία νύχτα δεκάδες εργοστάσια και ελεύθεροι χώροι να μετατρέπονται σε super market μεγάλων αλυσίδων και να αποχαρακτηρίζονται από χώρους για ανέγερση σχολείων δεκάδες στρέμματα. Οι ευθύνες της κυβέρνησης και των αρμόδιων φορέων για την απουσία ολοκληρωμένων μελετών και ανέγερση σύγχρονων σχολικών μονάδων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης είναι μεγάλες και οι πρακτικές σας εγκυμονούν κινδύνους.
Θα πρέπει να ξέρετε πως δεν θα συμβιβαστούμε με αυτήν την κατάσταση και ούτε θα περιμένουμε το επόμενο “ατύχημα”. Η κατάσταση είναι εκρηκτική και έχει δίκαια δημιουργήσει οργή και αγανάκτηση σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές, οι οποίοι παλεύουν να έχουν ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες τους».

Διαβάστε επίσης: Με συμπτύξεις τμημάτων λειτουργούν 5ο και 6ο Δημοτικό – Ορισμένες ώρες διδασκαλίας υπάρχουν και 40 παιδιά στην αίθουσα

Ειδήσεις από του Ζωγράφου στο amarysianotia.gr

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ