Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024
spot_img

Test drive: Honda Jazz e: HEV 1.5 i-MMD Hybrid

Όλο και περισσότερες εταιρείες ρίχνουν το βάρος τους στ υβριδικά και όχι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ο πρώιμος ενθουσιασμός έχει καμφθεί και όλοι πια φροντίζουν να είναι τα νέα μοντέλα τους προσβάσιμα σε μεγάλο μέρος των αγοραστών και όχι στο πιο πλούσιο 10%! Πόσο μάλλον μια πρωτοπόρα εταιρεία στα υβριδικά, όπως η Honda!

Το νέο Jazz είναι το πρώτο της μοντέλο που διατίθεται στην Ευρώπη αποκλειστικά ως υβριδικό, αλλά μέχρις εκεί! Η νέα τέταρτη γενιά του δημοφιλούς σουπερμίνι διατηρεί την ιδέα του MPV, επενδύοντας πολλά στη νέα τεχνολογία. Με τη νέα ονομασία Jazz e:HEV διατίθεται με λογικές τιμές που ξεκινούν από τις 21.700 ευρώ, διαθέτοντας έναν πολύ καλό βασικό εξοπλισμό.

Εξωτερικά υπάρχουν μεγάλες αλλαγές. Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει με τη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος και τα μεγάλα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα. Μάσκα και προφυλακτήρας σχηματίζουν ένα μικρό σκαλοπάτι, κάτι που κάνουν και τα μικρά πλαϊνά παράθυρα με τους καθρέπτες. Πίσω οι αλλαγές είναι ακόμα μεγαλύτερες, καθώς τα κάθετα φανάρια έχουν αντικατασταθεί από δυο ευμεγέθη παραλληλόγραμμα.

Πολύ θετική έκπληξη η ευρυχωρία του νέου Jazz, που παραπέμπει σε μεγαλύτερη κατηγορία! Τα 304 λίτρα του πορτμπαγκάζ, επίσης ικανοποιούν, συν μια βαθιά θήκη που υπάρχει κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ. Οι δυνατότητες μεταφοράς μεγαλύτερων αντικειμένων ενισχύεται και από το σύστημα των πίσω καθισμάτων Magic Seats. Το κάτω μέρος τους σηκώνεται και κλειδώνει προς τα επάνω με μια απλή κίνηση, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα μεταφοράς ψηλών αντικειμένων. Τέλος, η καμπίνα του Jazz διαθέτει και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Ικανοποιεί απόλυτα η οθόνη αφής των 9 ιντσών, όπως και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών.

Υπέροχο, πρακτικό μοτέρ

Το σύστημα e:HEV συνδυάζει τον 1.5 i-VTEC με 2 ηλεκτροκινητήρες. Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 97 ίππους και 131 Nm ροπής, με το ρεύμα να παράγει 109 ίππους και 253 Nm. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 109 ίππους και κινεί γρήγορα το νέο Jazz. Τα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,4΄΄ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω του κιβωτίου μιας σχέσης e-CVT, ενώ υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας: EV Drive, Hybrid Drive και  Engine Drive (μόνο με το ρεύμα, μεικτά και μόνο με τον βενζινοκινητήρα.

Στην πόλη, το Jazz κινείται περισσότερο με το ρεύμα, συμβάλλοντας πολύ στην οικονομία καυσίμου, που δεν ξεπερνάει τα 7 λίτρα/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι υπό προϋποθέσεις η αυτονομία του ξεπερνάει τα 700 χιλιόμετρα!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ